Rettenetes autóbalesetet szenvedtek Korda György és Klárika!

Abban a rémisztő helyzetben egy láthatatlan kéz avatkozott közbe. Az autó letért az útról, és a biztos halál helyett egy napraforgótáblában kötöttek ki. Klári szerint ezt lehetetlen ésszel megmagyarázni: valaki vagy valami átvette a kormány felett az irányítást. Úgy érzi, György mellett ott lebeg egy védőangyal, aki minden áron megóvja őt a legnagyobb veszélytől is.
ILYEN SÉRÜLÉSEKET SZENVEDTEK:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ha mindenképpen SUV-alapú furgont szeretnél, a lehetőségek közé tartozik a Mitsubishi Shogun és az Outlander Commercial változata, vagy – fele annyiért – a SsangYong Korando CSX. Ugyanakkor ez utóbbi közel sem tud annyit vontatni, mint a Discovery, amely akár 3 500 kg-os vontatási kapacitást is kínál. Ez megegyezik a hosszú tengelytávú Shogunéval és a Ford Ranger pick-upéval, de lényegesen több, mint amit a legtöbb pick-up vagy könnyű haszonjármű tud. Így a Discovery igen vonzó választás azok számára, akik hosszú távú vontatáson gondolkodnak – például építkezési kabinok szállítására vagy mobil illemhelyek telepítésére. A Discovery legendás terepjáró képességei szintén ideálissá teszik a Commercial változatot az építőipari és mezőgazdasági alkalmazásokhoz, ahol gyakran el kell hagyni a szilárd burkolatú utakat, és valódi 4×4-es képesség válik szükségessé.
Mivel egy prémium SUV alapjaira épül, a Discovery Commercial állandó összkerékhajtással, ABS fékrendszerrel (körben szellőztetett tárcsákkal), elektronikus fékrásegítéssel, dinamikus menetstabilizálóval, borulásgátlóval és négykerék elektronikus kipörgésgátlóval rendelkezik.

Terephasználathoz a Land Rover dombon ereszkedés-vezérlést és lejtmenet-felengedés szabályzást kínál, amelyek megakadályozzák, hogy a jármű lecsússzon a csúszós emelkedőkön. Az utastérben négy légzsák található, figyelmeztetés bekapcsolatlan biztonsági övre, valamint automatikus ajtózárás induláskor. Ha vontatásra is gondolsz, a Commercial felszereltségéhez tartozik a Land Rover utánfutó-stabilizáló rendszere is, amely fékezés vagy kanyarodás közben segít megakadályozni a vontatmány kilengését. Bár a Land Rover egyes modelljei körül korábban előfordultak megbízhatósági aggályok – főként idősebb járművek esetén –, sok vásárló továbbra is csak ezt a márkát választja, és sosem tapasztalt problémát.
Mivel prémium SUV-ra épül, nem meglepő, hogy a Discovery 4 Commercial vezetési élménye kiemelkedő. Az alap TDV6 motor bőséges, 210 lóerős teljesítményt nyújt, míg az opcionális SDV6 változat már 255 lóerőt kínál – ez elegendő ahhoz, hogy a nagy méretű Land Rovert dinamikusan mozgassa. A nyolcfokozatú automata váltó észrevétlenül vált sebességet, de a kormány mögötti váltófülek lehetőséget adnak a manuális beavatkozásra is. A magasabb fokozatokba kapcsolva a fordulatszám jelentősen csökken, így a Discovery kiváló autópályás utazóvá válik. Országutakon és városi forgalomban a Discovery ügyesen rejti el tömegét, és meglepően jól manőverezhető. A négy sarkon lévő elektronikus légrugózás simán elnyeli az úthibákat, és jelentősen csökkenti az oldaldőlést, amely a nagy Shogun esetében sokkal jellemzőbb. Könnyen kezelhető irányítás és körpanorámás kilátás segíti a forgalomban való pozícionálást. Bár teljesítményben hasonlót nyújt, mint a Shogun Commercial, a Discovery vezetési élményben messze túlszárnyalja azt, főként az elképesztően sima váltónak köszönhetően.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük