Természetesen rögtön elviccelte a helyzetet! „Fekvőtámaszozás közben/után elkezdett lüktetni az agyam… Vérnyomásom magas volt…. Öreg” – írta, és a végén itt sem felejtette el humorral zárni a helyzetet. A vi/eón az is látható, hogy a kórházban egyedül várakozik, majd ahogy megkapja a leleteit és végül megkönnyebbülten közli, hogy már jól van. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A legnagyobb újdonság azonban, hogy a plug-in hibrid HS egy hatalmas, 24,7 kWh-s (23,2 kWh használható) akkumulátort kapott, és akár 75 mérföldes tisztán elektromos hatótávot ígér – ez majdnem kétszerese a Kia Sportage PHEV képességének. A valós hatótávot azonban még nem tudtuk letesztelni.
Az MG szerint a HS otthoni, 7 kW-os töltőn nagyjából négy óra alatt tölthető fel nulláról teljesen, míg hagyományos háztartási konnektorral körülbelül hét és fél órát vesz igénybe.
A 4 655 mm hosszú (PHEV esetén 4 670 mm), 1 890 mm széles és 1 664 mm magas MG HS valamivel nagyobb, mint főbb riválisai, például a Kia Sportage, amely már eleve az egyik legtermetesebb modell volt a kategóriában. Ennek ellenére az MG méretei nem okoznak különösebb gondot a parkolásnál – könnyen találni vele megfelelő helyet. No4 nagyon masszívan összerakottnak érződött, és csak a kevésbé szem előtt lévő, alsó részeken található keményebb műanyagok árulkodnak a takarékosabb megoldásokról. Piano black felületekből alig találni, így a karcgyűjtő zongoralakk szinte teljesen hiányzik – ami jó hír. Két tesztelt autóban azonban ugyanazt a problémát észleltük: a vezető előtti kijelző árnyékolója meglazult és zörgött, bár egy mozdulattal vissza lehetett pattintani a helyére. Az anyósoldali ajtókárpit egyik eleme szintén picit lötyögött, ezt viszont nem tudtuk megszüntetni.
