Roppant kínos és brutális eset az Ázsia Expresszben!

Németh Kristóf egy kellemetlen helyzetbe keveredett az Ázsia Expressz legutóbbi, csütörtöki adásában. A nap végén, amikor a játékosok ázsiai viseletben ültek a kamera előtt, egy váratlan jelenet okozott feszültséget: Ungvári Miklós nyilvánosan figyelmeztette a színészt, hogy VÉGIG láthatóvá vált valami, amit jobb lett volna takarásban tartani.
„Kristóf, zárd össze a lábad. A szafaládé kinn van. Nincs rajtad alsógatya”
Felháborodtak a nézők! MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Crosstrek egyetlen hajtáslánca egy 2,0 literes, természetes szívású, négyhengeres boxer benzines motor, amelyet egy 16 lóerős villanymotor egészít ki. A kombinált teljesítmény mindössze 134 lóerő és 184 Nm nyomaték, ami nem sok, és vezetés közben is lassúnak tűnik, főként a Lineartronic CVT váltó miatt. Ez a fokozatmentes automata hajlamos magas fordulatszámon pörgetni a motort még visszafogott gyorsításnál is, aminek következtében nagyobb zajjal jár, mint amilyen teljesítményt valójában nyújt. Bár kormány mögötti váltófülek is vannak, ezek csak szimulált fokozatokat kínálnak, így érdemes a váltót magára hagyni, és nyugodt tempóban közlekedni vele.

Viszont, ha nem sietünk, a Crosstrek kellemesen rugózik, jól kisimítja a kátyús utakat, és autópályán is kényelmes marad, bár itt már jobban érezhető a motorzaj és a gördülési zaj. A kormányzás pontos és kellően súlyozott, a karosszériadőlés minimális, így bár nem különösebben élvezetes vezetni, mégis stabil és kiszámítható. Igazi erőssége azonban terepen mutatkozik meg: az összkerékhajtás és az X-Mode terepsegéd rendszer együtt valódi magabiztosságot ad extrém körülmények között is, például meredek lejtőkön, ahol a lejtmenetvezérlő biztonságosan szabályozza a tempót.

Az egyetlen elérhető hajtáslánc nem túl gazdaságos: az e-Boxer rendszer mild hibridként működik, azaz nem képes önállóan elektromos hajtásra, csak a gyorsításokat támogatja. Az autó így főként a benzinmotort használja, ami 36,8 mpg (kb. 6,4 l/100 km) átlagfogyasztást eredményez, miközben a CO2-kibocsátás 174 g/km. Ez a fogyasztás és kibocsátás jóval elmarad például egy Mazda CX-30 hasonló tudású változatától. Cserébe a Crosstrek vételára nem lépi át a 40 ezer fontos küszöböt, így nem kell rá luxusadót fizetni. Biztosítási besorolása 20-as csoportba esik, ami nem alacsony, de nem is kiugróan drága. A megtartási értéke viszont jónak számít: három év vagy 36 ezer mérföld után 50-52 százalékos maradványértékre lehet számítani.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük