A kérelmet írásban kell benyújtani, és meg kell indokolni, hogy miért van szükség a támogatásra – lehet ez egészségügyi gond, elmaradt számlák vagy más nehézség. A helyzetet igazoló iratokat is csatolni kell, például orvosi papírokat vagy számlamásolatokat.
A segítség nem jár automatikusan, és nem igényelhetik azok, akik nem nyugdíjat kapnak, például rokkantsági járadékosok vagy bentlakásos intézményben élők.
ÍGY IGÉNYELHETI:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez az autó nem az egyetlen az elektromos autók mezőnyében, amely a sportos, stílusos és enyhén prémium megjelenésre hajt – de kétségtelenül elég hatékonyan teszi ezt.
A Stellantis frissített elektromos hajtáslánc-technológiáját használja: egy 54 kWh-s NMC akkumulátort és egy 154 lóerős szinkron villanymotort, amely az első tengelyt hajtja – mindkettőt sikerült bepréselni a 308-as alvázába. Érdekesség, hogy a jármű saját tömege több mint 120 kg-mal nagyobb, mint a hasonló hajtáslánccal rendelkező Citroën ë-C4-é. A Citroën az eCMP platformra épül, míg a Peugeot az EMP2-re – bár ezeket a Stellantis újabban STLA Small és STLA Medium néven emlegeti.
A kevesebb mint 4,4 méteres hosszúságával a 308 továbbra is az egyik legkarcsúbb tagja a ferdehátú szegmensnek – jóllehet néhány kizárólag elektromos rivális még kompaktabb méreteket tud felmutatni az ügyesebb térkihasználásnak köszönhetően. Az alig 1,5 méteres magasságával viszont a 308 ügyesen elkerüli azt a „furcsán magas” arányt, amit több konkurens nem tudott megoldani – vagyis az akkumulátor jól „el van rejtve” az autó padlója alatt.
Az e-308 valóban képes némi prémium hatást kelteni. Kívül-belül stílusos és kifinomult, a klasszikus ferdehátú formavilág pedig dinamikus, élvezetes vezethetőséget sejtet. Az autó belső tere megegyezik a harmadik generációs 308-aséval, amelyet 2021-ben vezettek be. A belső látványvilág merészen formázott műszerfalat és egy központi érintőképernyős infotainment rendszert foglal magában, a vezetési élmény központja pedig a Peugeot i-Cockpit kialakítása (kis átmérőjű, alulról kiinduló kormánykerék, magasra helyezett digitális műszeregység, amelyet a kormánykarima fölött látunk).
Már az alacsonyabb szintű, Allure kivitelű modellek is megkapják a Peugeot 10 colos i-Connect infotainment rendszerét, valamint az i-Toggle gyorsgombokat, amelyeken keresztül saját, testreszabható menüparancsokat állíthatunk be a navigációhoz, a hangrendszerhez vagy a vezetéstámogató funkciókhoz – ez nagyban növeli a használhatóságot.
A Peugeot kínál néhány kényelmi üléscsomagot is, masszázs- és fűtésfunkciókkal, de ezek csak a csúcskategóriás GT modellekhez érhetők el felár ellenében. Szerintem érdemes inkább maradni az Allure szinten a normál ülésekkel.
„A vezetői kényelem megfelelő, az egyedi elrendezés a 308-ban jobban működik, mint más, nagyobb Peugeot modellekben.”
Az anyagminőség néhol igen jó, de néhány keményebb, olcsóbb műanyag rontja az egységes prémium benyomást. Az összhatás azonban szemre még így is meggyőző.
A hátsó üléssor helykínálata a kategóriához képest szűkös, de növésben lévő gyerekek vagy fiatal tinik számára teljesen megfelelő – ez a „kompakt második autó” hangulat mindig is a Peugeot célja volt, amikor a Golf vetélytársait tervezte.
A csomagtér mérete a kategóriához mérten megfelelő, 361 literes (a kalaptartó alatt), ami elfogadható, de kisebb, mint a belső égésű változaté.
A hosszabb tengelytávú e-308 SW kombi esetében ez az érték 548 literre nő – ez is kisebb, mint az ICE verzióé, de még mindig használhatóbb, mint például az MG 5-é.