Sokk: Durva havazás jön! Mutatjuk!

Bár a hidegfront valóban komoly fordulatot jelent, az országos havazástól nem kell tartani. Inkább a közlekedésbiztonságot érinti a hirtelen lehűlés, hiszen a csapadékból jégfoltok képződhetnek, ami balesetveszélyt hordoz. Az Északi-középhegységben azonban helyenként havas eső és havazás is előfordulhat, ami a hegyvidéki közlekedést különösen megnehezítheti.
ITT BIZTOSAN LESZ HÓESÉS:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A HR-V e:HEV felismerhetetlen a második generációs HR-V-től (2015-2020), amelyet felváltott. Ez még mindig egy viszonylag kis autó, annyi helyet foglal el az úton, mint a Volkswagen Golf , de jól kihasználja a helyet.

Az előző modell egyterű stílusával ellentétben ez az autó egy lekerekített és döntött crossover, ültetett tetővonallal, megemelt hasmagassággal, rövidebb első túlnyúlással és megnyújtott hátsó résszel. A frissítés alapvetően változatlanul hagyja ezeket a jellemzőket, csupán egy szögletes orr-részt vezet be. A HR-V a Honda Global Small platformjára épül, amely jóval merevebb, mint a régi autó alapjai.
Csak egyetlen hibrid hajtásláncot kínálnak. Hasonló formát ölt, mint amelyik a Toyota Prius által híressé vált , bár a rendszerek a gyakorlatban nem teljesen ugyanazok. A HR-V felépítése egy négyhengeres, 1,5 literes, Atkinson-ciklusú benzinmotorból áll, amely önmagában 106 lóerőt termel, de egy elektromos hajtómotorral párosítva összesen 129 lóerőt ad le.

Az elektromos motor alacsonyabb sebességnél önmagában is képes hajtani az autót a csomagtartó padlója alatt elhelyezett akkumulátorcsomagnak köszönhetően, és önállóan 129 lóerőt produkál. De a belső égésű motor önmagában is képes hajtani az autót, közvetlenül az első kerekekhez kapcsolódva egy kuplungon keresztül, amely hatékonyabb nagysebességű utazást tesz lehetővé.
A két forrás hibrid üzemmódban egyesül, amelyet a maximális teljesítmény érdekében használnak, és amely lehetővé teszi, hogy a motor időnként egy második generátormotoron keresztül töltse az akkumulátort. Ez az elrendezés megegyezik a Jazzben találhatóval , bár nagyobb teljesítménnyel és 25%-kal nagyobb akkumulátor-kapacitással. A HR-V alacsonyabb áttételt használ az e-CVT „sebességváltójához”, amely az első kerekekhez küldi a teljesítményt.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük