A jelenet az Országos Vérellátó Szolgálatról szóló riport közben zajlott. A 26. perctől visszanézhető felvételen éppen Deme Orsolya, a szolgálat országos koordinátora beszélt a kombinált transzplantációk jelentőségéről, amikor a képen hirtelen megjelent egy férfi.
A férfi – aki feltehetően épp véradáson vett részt – egyszerűen felállt a mellette lévő ágyról, majd vagy szándékosan, vagy teljesen véletlenül belesétált a kamera képébe. Ezáltal teljes egészében láthatóvá vált pólójának feltűnő mintázata.
EKKOR MEGSZAKÍTOTTÁK AZ ADÁST!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Mivel az SUV-k nagyrészt átvették a családi autók szerepét a praktikus kombik helyett, a mai kombiknak stílusra is jobban kell fókuszálniuk, hogy relevánsak maradjanak. Ezt a stratégiát a Peugeot alkalmazta az 508-asnál, és a Citroën is követi ezt a megközelítést a Citroën C5 X-szel, látható elkötelezettséggel.
Mi azt mondjuk, hogy ez egy kombi, de a Citroën nem szeretné ebbe a skatulyába rakni az autót. Azt mondják, hogy a C5 X „ötvözi az SUV modernitását és státuszát, a szedán eleganciáját és vonzerejét, valamint a kombi sokoldalúságát és praktikumát”.
A D-oszlop vízszintes vonalai a Citroën BX-ra utalnak. Mint a BX egyes változataiban, itt is van egy ablak mögöttük. A viszonylag lapos hátsó szélvédő elegáns megjelenést kölcsönöz a C5 X-nek, de a hátsó ablaktörlő hiánya különösen zavaró.
A PR leírásoktól eltekintve a C5 X világosan kombi, de egy olyan kocsi, amelynek hátsó ablaka lejtős, és nem is olyan, mint az Audi 100 Avant, kombinálva a megnövelt hasmagassággal és a Volvo Cross Country típusú kombikra jellemző műanyag burkolatokkal.
A C5 X valójában még tovább megy, mint a legtöbb, és egy festetlen fekete műanyag hátsó lökhárítót is kapott. Ezek egykor nagyon divatjamúltak voltak, amikor még gyakoriak voltak, de a Citroën esetében valójában elég hasznosak, ha nehéz tárgyakat pakolunk be, és bizonyos nyugalmat adnak az embernek.
Mechanikailag a C5 X-ban minden ismerős Stellantis csoportos alkatrész található. Az autó az ‘EMP2 V3’ platformra épül, amelyet más Stellantis csoportos nagy autók, például a Peugeot 408, is használnak.
Ennek eredményeként az erőforrások mind olyan egységek, amelyeket már láttunk. Miután az autót a kezdetekkor valamivel több belső égésű motorral, mint elektromos meghajtású változattal mutatták be, a Citroën most racionalizálta az autó motorválasztékát: egy alap 1,2 literes, 129 lóerős benzinmotoros változatot, egy 134 lóerős hagyományos hibridet és egy csúcsmodellt, 222 lóerős PHEV-t. Az autó, amelyet mi választottunk tesztelésre, amikor a C5 X új volt – a 178 lóerős négyhengeres benzines – már megszűnt.
Mint minden C5 X-nél, az Aisin híres nyolcfokozatú automata váltója az egyetlen választható sebességváltó.
A Citroën egyik olyan területe, ahol próbál különbözni a Stellantis többi márkájától, a felfüggesztés. A híres hidropneumatikus felfüggesztés természetesen régóta eltűnt, de helyette hagyományos rugós struts találhatók, és „progresszív hidraulikus párnák” – vagy hidraulikus ütéscsillapítók. Ezek lehetővé teszik, hogy a szokásos rugók és lengéscsillapítók lágyabbak legyenek a szokásosnál, és progresszív támogatást nyújtsanak az utazás végső szakaszaiban.