SOKK: Senki sem tudta, hogy Szűcs Judith ennyire beteg volt!

Napokra kórházba került, ahol folyamatos megfigyelésre és gyógyszeres kezelésre szorult. Állapota ingadozott, újra és újra be kellett avatkozni, hogy stabil maradjon. Az énekesnő teljesen kimerült: nem mert aludni, rettegett, hogy álmában nem éli túl az éjszakát.
Közben kénytelen volt fellépéseket lemondani, mert nem bírta a terhelést. „Teljesen kétségbeestem, azt hittem, beleőrülök, nincs kiút” – vallotta be őszintén. A megoldást végül egy szakorvosi kezelés hozta el, ahol megtalálták számára a megfelelő gyógymódot:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Nissan Navara a modern pick-up kategória egyik legsikeresebb és legmeggyőzőbb képviselője, amely messze túllépett az egykori munkagépek puritán világán. A 2,5 literes, 187 lóerős turbódízel motorja 450 Nm nyomatékkal rendelkezik, amely már 2.000-es fordulatszámon leadható, így kiválóan alkalmas vontatásra vagy nehéz terepen való közlekedésre is. A 0–100 km/h-s gyorsulás 11,1 másodperc, ami ebben a járműkategóriában teljesen versenyképes. Azok számára, akik még nagyobb teljesítményre vágynak, a 3,0 literes V6-os dízelmotorral szerelt Outlaw modell kínál alternatívát, amely 550 Nm nyomatékot és 9,3 másodperces gyorsulást biztosít. A Navara menettulajdonságai is figyelemre méltóak: a kapcsolható összkerékhajtás terepen kiváló, míg a dupla keresztlengőkaros első felfüggesztés az aszfalton is meglepően kényelmes utazást tesz lehetővé. Ugyan a rugózás időnként kissé idegesen reagál és a kormányzás is lassabb a megszokottnál, összességében az autó kezelhetősége nem hagy kívánnivalót maga után.

A fogyasztást tekintve a 2.5 dCi motor hivatalos adatok szerint körülbelül 9,7 liter/100 km (29 mpg) fogyasztással bír, de valós körülmények között inkább 11 literes értékkel lehet számolni. A szervizintervallum 18.000 mérföld (kb. 30.000 km), ami különösen előnyös lehet céges vagy intenzív használat esetén. A Navara ár-érték arányban is erős, és maradványértékei szintén kedvezőek, ami előnyt jelent a későbbi értékesítésnél. A külső dizájn a Pathfinderrel közös vonásokat mutat az első ajtókig, utána viszont a jól kihasználható plató veszi át a főszerepet. Ez a szegmens egyik legszélesebb és legmélyebb raktere, ami a gyakorlatban is bizonyítja a modell praktikumát. A belső tér kialakítása inkább funkcionális, mint luxusorientált: a műszerfal egyszerű, de tartós anyagokból készült, és jól bírja a keményebb igénybevételt is. Felszereltségtől függően a Navara alapkivitelben is 17 colos alufelniket, oldalsó fellépőket kap, míg a Tekna verziókhoz tetősínek és krómozott tükrök is járnak.
Összességében a Nissan Navara egy robusztus, megbízható és sokoldalúan használható pick-up, amely ötvözi a személyautós kényelmet a haszongépjárművektől elvárt strapabírással. Bár a prémium SUV-k szintjét nem éri el, praktikumával, terepképességeivel és erős dízelmotorjaival remek választás lehet azoknak, akik valóban kihasználják egy ilyen jármű adottságait, legyen szó munkáról, terepről vagy akár mindennapi használatról.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük