A rendőrség első tájékoztatása szerint idegenkezűségre utaló nyomot nem találtak, és a bizonyítékok alapján öngy/lkoss/g gyanúja merült fel. Az ismerősök azonban ezt nehezen fogadják el, mivel szerintük Nikolett életvidám, céltudatos fiatal nő volt, aki tervekkel és álmokkal tekintett a jövőbe.
EZT TALÁLTÁK A TEST MELLETT, AMI MINDENT MEGMAGYARÁZ:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Egy hétüléses, 134 lóerős háromhengeres motorral hajtott SUV úgy hangzik, mint egy erősen alulteljesítményre utaló recept, de a gyakorlatban a dolgok jobbak – ha csak egy kicsit is.
Ez részben az 5008 súlyának köszönhető, amely viszonylag szerény ehhez a mérethez képest, a Horiba MIRA hídmérlegén mindössze 1736 kg. Összehasonlításképpen, a Hyundai Santa Fe Hybrid és a Nissan X-Trail e-Power e-4orce egyaránt körülbelül két tonnát nyom.
A tesztpályán az 5008 Hybrid 0,8 másodperccel túlszárnyalta a bejelentett 0-ról 100 km/órára (10,5 másodperc) való gyorsulási idejét. Ez egy elfogadható teljesítményszint, bár kevés tartalékot hagy arra az esetre, ha mind a hét ülést használni szeretnéd, vagy gyorsan fel kell gyorsulnod autópályán.
Bár állórajtban jóval lassabb, mint a Santa Fe, a Peugeot mindössze fél másodperccel van lemaradva a negyedik sebességfokozatban mért 48-110 km/órás sebességben.
Bár a teljesítmény megfelelő (de nem több), az első dolog, amit beindításkor észreveszel, a különféle zajok. A vezérműláncra való átállás nagyon jó dolog a megbízhatóság szempontjából, de a finomhangolásnak nem tett jót. Alapjáraton gyakran úgy hangzik, mintha hajtórúd kopogna, és különféle rezgéseket, zúgást és sivítást is kiad. Magasabb fordulatszámon vonzó háromszelepes lüktetést ad ki, de a sebességváltó a hatékonyság érdekében hajlamos nagyon alacsonyan tartani a fordulatszámot.
A hatfokozatú duplakuplungos automata váltó előrelépés a régi, nehézkes nyolcfokozatúhoz képest, gyanítjuk, hogy nagyrészt azért, mert az elektromos motor segít a sima teljesítményfelvételben, és kitölti a teljesítménybeli réseket a fokozatváltások során. Ha azonban nem vagyunk zökkenőmentesek a bemenetekkel, akkor is hezitálhatunk.
A mindössze 21 lóerős villanymotor gyorsan kifut az autó önálló hajtásából, de a sűrű, araszoló forgalomban még mindig hasznos az üzemanyag-megtakarítás szempontjából. A 0,9 kWh-s akkumulátor azonban alulméretezett, mivel rendszeresen kerülünk olyan helyzetbe, amikor vagy teljesen lemerült, vagy teljesen tele van, ami miatt kimaradnak az elektromos vezetési és a fékenergia-regeneráció lehetőségei. A gázadás utáni regeneráció szintje (legalábbis amikor az akkumulátor nincs feltöltve) fix, de meglehetősen alacsony.