Sydney van den Bosch mutatóban!

A 29 éves egykori szépségkirálynő és férje, Kaszás Benjámin azóta is boldogságban úsznak, és már készültségben készülnek kislányuk érkezésére. „3 hónap után az első szabad hétvégénk, amit ráadásul Svédországban tölthettünk. Tökéletesebb nem is lehetett volna” – írta oldalán Sydne! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Ford a 77 kWh-s Explorer modellre – alapfelszereltségű Select kivitelben – maximum 374 mérföldes (kb. 602 km) kombinált hatótávot ad meg. A Premium felszereltség választása 20 mérfölddel csökkenti ezt az értéket, míg a nagyobb teljesítményű, összkerékhajtású 79 kWh-s modell hatótávolsága 329 mérföld (kb. 529 km). Az 52 kWh-s Select modell legfeljebb 233 mérföldet (kb. 375 km) tud megtenni, a Premium változatban pedig ez 221 mérföldre (kb. 356 km) csökken.

Ami negatívumként említhető, hogy a hőszivattyú minden modell esetében drága extra felszereltség. Figyelembe véve, hogy néhány versenytárs alacsonyabb áron kínálja az autóit és a hőszivattyú náluk alapból benne van, elvárható lenne, hogy a Ford is beépítse azt az alapfelszereltségbe. Ez különösen a téli hónapokban fontos, hogy a hatótáv ne csökkenjen jelentősen, viszont a hőszivattyú felára körülbelül 1 000 font.

A DC (gyorstöltés) esetén a töltési teljesítmény a választott akkumulátor típusától függ. Az 52 kWh-s akkumulátor maximum 145 kW-tal tölthető, míg a 77 kWh-s változat legfeljebb 135 kW-tal. Egyik érték sem számít kiemelkedőnek például a Hyundai Ioniq 5 vagy a Kia EV6 töltési képességeihez képest, de a 10–80%-os töltéshez szükséges idő – rendre 25 és 28 perc – így is versenyképes sok más riválissal. A 79 kWh-s akkumulátor még nagyobb, 185 kW-os csúcstöltést tesz lehetővé, ami 26 percre csökkenti a 10–80%-os töltési időt.

A kényelmes ülések és a különböző színű anyagok keveréke segít abban, hogy az utastér tágasnak és világosnak tűnjön, miközben a tárolóhelyek is kiemelkedőek.

A megszokott ajtórekeszek (amelyek elválasztókkal vannak ellátva, hogy megakadályozzák a kisebb tárgyak fel- és lecsúszkálását) és egy jól használható kesztyűtartó mellett a középső konzol rekesze egyszerűen hatalmas. A Ford ezt Mega Console-nak nevezi, és lehetséges eltávolítani az ital-tartókat, amelyek a középső kartámasz előtt helyezkednek el, így akár 17 literes helyet nyerhetünk – ami elég nagy ahhoz, hogy egy laptopot vagy akár két darab 1,5 literes üdítős palackot is elférjen benne. Emellett van egy praktikus résszel ellátott hely a Mega Console előtt, a fő kijelző alatt, ahol tárolhatjuk az ital-tartókat, amikor éppen nem használjuk őket.

Az Explorer kijelzője dőlt helyzetből függőlegesre állítható, hogy csökkentse a nem kívánt fényvisszaverődéseket, de a tesztelés során nem tapasztaltunk túl nagy problémát ezzel. A képernyő függőleges pozícióba helyezése egyúttal eltávolítja a kijelző alsó részét a vezetőtől, ami kissé nehezíti a használatát, de így felfed egy rejtett tárolórekeszt is a képernyő mögött.

Van hely két okostelefonnak és kettő USB-C aljzat a töltéshez, míg a tárolóhely zárva marad, amikor a többi autóval együtt leállítjuk az autót.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük