Mihályfi Luca és Hegyes Berci eddig szinte folyamatosan lenyűgözték a közönséget a 2025-ös évadban, de a legutóbbi produkciójuk nem aratott olyan egyértelmű sikert, mint korábban. de ami még ennél is nagyobb port kavart, az Szabó Zsófi szúrós megjegyzése volt: szerinte a fiatalok boldogsága kezd unalmassá válni, és ő bizony már többet várna tőlük.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Amikor az Ioniq 9 megérkezik az Egyesült Királyságba, hét ülés lesz az alapfelszereltség, de a csúcsminőségű Calligraphy felszereltségben lehetőség lesz arra, hogy az autót hatülésessé alakítsuk, ha a második soros padot kicseréljük egy pár plüssülésre, amelyek álló helyzetben 180 fokban elfordulhatnak, így az autó hátsó része egy igazi mobil nappali lesz.
Bár az „elektromos jármű mobil nappali belső térrel” ígérete már egy kicsit közhelyesnek tűnhet a gépjármű-dizájn világában, az Ioniq 9 valóban közel kerül ehhez. A hosszú tetővonalának köszönhetően belső terében igencsak tágas, főleg a nagy panorámatetővel, amely rengeteg fényt enged be. A tesztautó hatüléses konfigurációval érkezett. Bőséges fejtér és lábtér volt mind a második, mind a harmadik sorban, és hát mennyire kényelmes volt hátul!
Az autóban nagy érintőképernyők is voltak a második soros ülésekhez (bár sajnos nem valószínű, hogy az Egyesült Királyságban elérhetők lesznek), és egy kávészünet alkalmával kötelességemnek éreztem, hogy beüljek a hátsó sorba, és videót készítsek a közösségi médiához – természetesen az Autocar YouTube csatornát streamelve a képernyőn. A támogató ülések, a jetlag és Matt Prior kellemes hangjának kombinációja miatt nagyon könnyen elaludhattam volna…
A tesztautó nem rendelkezett az elforgatható ülésekkel, és bár valószínű, hogy ezt a lehetőséget nem sokan fogják használni, jól látszik, hogyan nyithatja meg az belső teret. Van egy okos mozgatható tárolókonzol is, amely rendkívül állítható és használható hellyé teszi a teret.
Még a hátsó ülések beállított helyzetében is van egy 620 literes csomagtér; ha lehajtjuk őket, akkor 1323 literes rakodókapacitásra van lehetőség.
Az első ülések is bőségesen tágasak és kényelmesek. A vezetői pozíció magasan és uralkodónak tűnik, és a formázott motorháztetővel és lapos hátsó résszel minden irányban jó a kilátás.