Fehér Krisztián, aki szerinte vállalhatatlan stílusban esett neki a stábnak egy koncerten, miután gondok akadtak a technikával. Kabai úgy véli, ebben a mentorok is ludasak, mert „királyként” kezelik a versenyzőket, akik így teljesen elveszítik a kapcsolatot a valósággal. Sipos Péter sem fogta vissza magát. SŐT TOVÁBBMENT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Volvo régóta híres a nagy, praktikus kombiautóiról, ám a legújabb V90 esetében a stílusos külső dizájn előnyt élvezett a maximális csomagtér rovására. Például egy ruhásszekrény szállítása már kihívást jelenthet a ferdén lejtő hátsó ajtó miatt.
Ennek ellenére a V90 plug-in hibrid kombiként kevésbé szenved a csomagtér szűkösségétől, mint például a hasonló kategóriájú Mercedes E-osztály kombi, amelynél az akkumulátor elhelyezése miatt a csomagtér mindössze 460 liter az ülések felállított állapotában, míg a Volvónál ez 551 liter. A BMW 5-ös Touring még ennél is tágasabb, 570 literével, de a Volvo így is jól teljesít a kategóriában.
A V90 motorválasztéka kizárólag plug-in hibrid meghajtásból áll. Mind a T6, mind a T8 változat ugyanazt a 18,8 kWh-s akkumulátort használja (amelyből 14,7 kWh használható ténylegesen), így mindkettő több mint 50 mérföldes elektromos hatótávot kínál. Ahogy várható, a T8 erősebb, 449 lóerős, míg a T6 345 lóerőt biztosít. Mindkét változat összkerékhajtású, így jobb tapadást nyújtanak csúszós útfelületen.
A felszereltségi szintek a motorváltozathoz kötöttek: A T6-hoz a Plus kivitel jár, míg a T8 csak Ultra felszereltséggel elérhető.
Minden változat gazdagon felszerelt, többek között az alábbiakkal:360 fokos kamera rendszer, első-hátsó parkolószenzorok, fűthető első és hátsó ülések, fűthető kormánykerék, adaptív tempomat,
600 wattos, 14 hangszórós Harman Kardon hangrendszer.