Telefonhívás könnyek között -A legfrissebb rész drámai fordulatot ígért: Szalontai Szilvi sírva telefonál, és édesanyját kérdezi. Ez arra enged következtetni, hogy valami súlyos dolog történhetett odakint, ami miatt kivételt kellett tenni a szabályok alól. A műsor keretein belül csak kivételes esetekben engedélyezett a telefonhasználat – például sürgős családi helyzetekben vagy egy-egy különleges jutalom részeként.
EZ TÖRTÉNT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A francia luxusmárkák hatalmas sikeréből merítve a Citroën 2009-ben létrehozta a DS márkát, hogy „kifejezze a francia stílust és luxust gyönyörű részletekkel és kivételes minőséggel.”
A márka célja az volt, hogy feljebb pozicionálja magát, mint a tömegeknek szánt modellek, de nem közvetlen versenytársa a Mercedesnek és a BMW-nek. Az itt tesztelt DS 5 a DS sorozat kezdeti változatát zárja le.
A Hybrid4 technológia közös a testvérmárka, a Peugeot modelleivel.
A crossover hatchback azért is érdekes, mert bár a Citroën nem ismeri el, valószínűleg ez a legközelebbi dolog, amit Franciaország híres kettős nyílása az eredeti DS-hez készített az elmúlt 40 évben.
Az első modern Citroën DS a 1955-ös technológiai és stílusbeli úttörőhöz képest inkább egy városi divatos hatchback volt, mintsem a francia luxus kifejezése. Ennek ellenére a Mini-szerű DS 3 gyorsan sikeressé vált a 2010-es bemutatkozás után, és Citroën UK legjobban eladott modelljévé vált. Következőként a kissé csalódást keltő DS 4 crossover jelent meg, amit a robosztusabb DS 4 Crossback követett.
A drámaian stílusos DS 5 egy érdekes keveréke a magas tetős hatchbacknek, kupénak és sport estate-nek, amely a hagyományos D-szegmenses családi szedánra nehezedő egyre nagyobb nyomás eredménye.
Ez még mindig fontos szegmens, de autót árulni benne már nem olyan egyszerű, mint régen. Ha visszatekintünk egy évtizedet vagy kicsit többet, és ha valaki egy közepes árú, teljes méretű autót szeretett volna, alig volt más alternatíva.
Azonban az MPV-k, kompakt SUV-k és crossoverek megjelenése, kombinálva a drágább kompakt executive autók stabil maradványértékével, azt jelenti, hogy a helyzet már nem olyan egyszerű.
Most már bőven van választék, és ahogy a Renault már megtapasztalta a Laguna kárán, nagyon jó indokot kell adni a vásárlóknak, hogy miért vásároljanak egy viszonylag hétköznapi hagyományos családi autót.
Ezért léteznek most olyan modellek, mint a DS 5, amelyek különböző autóstílusokat ötvözve alkotnak egy olyan csomagot, amit máshol nem találhatsz.