Többször is megpróbált, de mindig visszaesett és mindig vizet nyelt. Annyi ereje maradt, hogy odakiabált a partra a lányának, hogy ‘Csilla, segíts!’ Ő azonnal beugrott a vízbe, segítségért kiáltott. A mentőket is azonnal kihívták, akik hamar kiértek a helyszínre…
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A vezetési élmény tekintetében két hajtáslánc áll rendelkezésre, amelyek mindegyike másban erős. A Captur kényelme kiemelkedő, a legtöbb riválisnál simábban rugózik, de úgy gondoljuk, hogy az alap 89 lóerős benzinmotorhoz elférne még némi teljesítmény. A 0-ról 100 km/h-ra történő gyorsulás 14 másodperc, a 160 Nm nyomatékú 1.0 literes TCe motor meglehetősen fáradt benyomást kelt autópályán, gyakori váltást igényel, igaz, a hatfokozatú kézi váltó precízen működik. Az E-Tech hibrid hajtáslánc ezekre a problémákra megoldást nyújt, cserébe viszont körülbelül 3.500 fonttal többe kerül. Kezdetben a hibrid rendszer egy 1.6 literes, 143 lóerős motort tartalmazott, ám ezt időközben egy 1.8 literes, 158 lóerős változatra cserélték. Bár ezt az újabb motort még nem próbáltuk ki Capturban, a Dacia Bigster modellben már találkoztunk vele, ahol kellemes, de nem sportos teljesítményt nyújtott. A hibrid rendszer hatékonyan váltogat a tisztán elektromos, a hibrid és a benzinüzemű hajtásmódok között, bár emiatt előfordulhat, hogy a motorhang nem követi pontosan a gázpedál mozgását, ám ez nem befolyásolja a teljesítményt.
Városi környezetben a hibrid rendszer előnyei jól érzékelhetők, mivel alacsony sebességnél főként elektromos módban közlekedik, így rendkívül csendes és finoman mozog. Az alap benzinmotoros modellnél a puha kuplungpedál kevésbé kellemes élményt nyújt, de az egyébként kiváló kilátás, a könnyű kormányzás és a kényelmes futómű ezt részben kompenzálja. Országúton a rugózás enyhe pattogással reagál nagyobb bukkanókra, és érezhető némi oldaldőlés a kanyarokban, különösen a magas súlypont miatt, ám ennek ellenére magabiztosan lehet haladni a kanyargós szakaszokon, köszönhetően a jó tapadásnak. Autópályán a hibrid modell könnyedén tartja a tempót, míg az alap benzinmotor már erősen megköveteli a gázpedál padlóig nyomását. Mindkét változat csendes és kényelmes utazást biztosít, de a kormányzás pontosságán lehetne még javítani.