Terence Hill, eredeti nevén Mario Girotti (Velence, 1939. március 29. –) David di Donatello-díjas olasz színész, filmrendező és forgatókönyvíró. Elsősorban Bud Spencerrel közös filmjeiről, illetve önálló televíziós sorozataiból ismert. Pályafutását gyerekszínészként kezdte. Dino Risi filmrendező jóvoltából 1951-ben debütált a mozivásznon. Mutatjuk a részleteket!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A plug-in hibrid 4xe nagyjából ugyanazokra a húrokra játszik. Az oldaldőlési kontrollja nem éppen magabiztos: érezhetően „imbolygós”, kanyarban hajlamos dőlni a karosszéria. Az úthibákon és a keresztirányú egyenetlenségeken pedig hajlamos a nyugtalan, zaklatott mozgásra – különösen a vidéki mellékutakon, ahol az útfelület nem mindig ideális. Ez a típusú mozgás fárasztóvá válhat hosszabb autópályás utakon is, ahol a karosszéria ritkán képes teljesen megnyugodni.
A kanyarodás sebességét tehát inkább az autó természetes mozgásdinamikája korlátozza, mintsem bármilyen elektronikus beavatkozás – de ez nem feltétlenül jelent hátrányt, inkább csak egy másfajta vezetési élményt. És ha valaki megkedveli a Renegade karakterét – márpedig ez egy viszonylag könnyen megszerethető autó –, akkor egyszerűen alkalmazkodni fog ehhez az egyedi stílushoz.
Nem úgy, mint a legtöbb modern Land Rover, amelyeknek sikerült olyan szinten integrálni a fejlett terepképességeket, hogy azok gyakorlatilag semmilyen kompromisszumot nem követelnek meg az országúti kifinomultság vagy a vezetési élmény rovására. A Renegade 4xe még nem tart ott, de nem is próbál meg úgy tenni, mintha igen.
A legnagyobb kifogás, amit a tesztelők többsége megfogalmazott, a kormányzás könnyedsége és rugalmassága volt. Ez a fajta, túlzottan laza és kevés visszajelzést adó kormányzás ugyanis megnehezíti a pontos járműirányítást, főleg kanyarban – az autó kevésbé ösztönösen „helyezhető el” az úton, mint ahogy az elvárható lenne.
Noha erőteljesebb kanyarodáskor az autó tapadása csupán közepes szintű, a stabilitása mégis megfelelő – ebben szerepet játszanak a gumiabroncsok és az elektronikus menetstabilizáló rendszerek, amelyek ügyesen megakadályozzák, hogy akkora oldalirányú terhelést kapjon a futómű, amely már a dőléskontroll határait feszegetné.