Tömeges nyugdíjas megbetegedés!

A hatóságok tájékoztatása szerint pár főt kiszáradás miatt kórházba kellett szállítani, de szerencsére mindannyian már hazatérhettek. A rejtélyes rosszullétek már a múlt héten kezdődtek, és azóta is folyamatosan vizsgálják az eseteket. A kormányhivatal közleménye szerint az érintett intézményekben azonnali intézkedéseket hoztak, köztük fertőtlenítő nagytakarítást, amely a konyhákat is érintette.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az RC F 2+2-es kabinja valóban egy ritka és eszoterikus hely, különleges és szokatlan luxus anyagaival. A kéttonusú sportülések világoskék bőr kiemelései (kényelmesek és könnyen beállíthatók) vonzó kék Alcantarával egészülnek ki a kormánykerék peremén. De még hatékonyabb az a kék szövet, amely a fényes szénszálas belső trimben látható a konzolokon és a műszerfalon. Ez egy vonzó részlet, és pontosan azt a hangulatot hozza, amit egy olyan autó igényel, amelynek a környezete luxust sugároz, de egyúttal a teljesítmény érzését is tükrözi.

Az autó alapvető ergonómiai elrendezése azonban nincs olyan jól eltalálva. Az ülés párnája 3-4 inch-csel magasabban van, mint ideális lenne egy kellően alacsony, sportos vezetési pozícióhoz; és a fejmagasság is egy kicsit alacsony, különösen a magasabb vezetők számára, akik sisakot viselnek.

Az RC F 5,0 literes, természetesen szívott V8-as motorja minden tekintetben olyan vonzó, amilyennek a műszaki specifikációja ígér (kovácsolt főtengelyek, könnyített kiegyensúlyozási intézkedések, 7300 rpm-es letiltás). A Lexus csodálatos munkát végez abban, hogy még teljes terhelés és hősies fordulatszámok mellett is minimalizálja az autó rezgéseit, miközben lehetővé teszi, hogy a motor betöltse a kabint az égés zenei szépségével. Kevés olyan motor létezik, amely ennyire kellemes hallgatni munka közben.

És van időd csodálni ezt az egész zenekari drámát, miközben az RC F végighúzza az egyes sebességeken. Jó vagy rossz hír, de ez az autó nem különösebben gyors a modern társaihoz képest. Van egy különösen unalmas érzésű elektronikus indítórendszere, amely valóban szoros kontroll alatt tartja a kereket.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük