Balogh Krisztoferrel, aki a Sztárban Sztár leszek! 2021-es évadában tűnt fel. A háttérben azonban egy komoly történet húzódik meg: Krisztofernek jelenleg nincs hol laknia, és Tóth Gabi úgy döntött, otthonába fogadja őt. A különös helyzet ellenére Gabi szerint otthonukban teljes az összhang, még akkor is, ha a lánya, Hanni még nem találkozott az új lakóval. MUTATJUK A DRÁMAI FORDULATOT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Ghost tulajdonosai valószínűleg nem a mérhető teljesítményre koncentrálnak, de ha mégis objektívan értékelnénk az autó képességeit, ahogyan mi tettük, akkor egy rendkívül gyors limuzint találnánk, figyelembe véve a fizikát – hiszen ez egy 2490 kg-os jármű.
A 6,75 literes V12-es motor erejét és nyomatékát felszabadítani nem nehéz, de hogy a lehető legtöbbet hozd ki a hajtásláncból, meg kell nyomnunk a „Low” feliratú gombot a karcsú váltókar szárán. Ha ezt megtesszük, a Ghost leveti egyes finom vonásait, és már az első sebességfokozatban indul el, nem pedig a másodikban, majd agresszív váltási stratégiát alkalmazva, hosszabb ideig tartja a fokozatokat, gyorsan vált és mélyebbre vált, mint normál esetben.
Ha időt töltesz a Ghost-szal, az egy menedékké válik – sokkal kellemesebb hely, mint bárhol máshol, ahová gyakran jársz. Intrinzikusan hiányolni fogod, és ez igaz mind a rajongókra, mind azokra, akiket egyáltalán nem érdekelnek az autók.
Az, hogy a váltások simán, szinte üvegszerűen történnek, a ZF váltóműszaki hardware-jének ügyességét és a vezérlőelektronika igazán szakszerű hangolását dicséri. És a számok szerint, a Ghost alaposan összegyűrődött, de aztán elképesztő módon 4,7 másodperc alatt érte el a 0-60 mph-t, négykerékhajtásának köszönhetően a tapadás soha nem hagyta cserben, még enyhén vizes tesztkörülmények között sem.
A Ghost tulajdonosok számára, akiknek kevés idejük van, van még egy figyelemre méltó adat. Kickdown módba kapcsolva a Ghost 30-70 mph-t mindössze 3,8 másodperc alatt teljesítette. A viszonyítás kedvéért, az új Bentley Flying Spur – amely valóban rakétaként robog ebben a kategóriában – csak 0,6 másodperccel tudta gyorsabban megtenni ezt.
Természetesen ezek a számadatok a való életben kevés jelentőséggel bírnak, és a Ghost teljesítményének inkább a jellege, mint a mértékének a lényeg. Ebben a tekintetben nem túlzás azt mondani, hogy a V12-es hajtáslánc nevetségesen visszafogott. Az a plusz nyomaték, amit a Rolls-Royce a motorból kihozott a Rolls-Royce Cullinanban való bemutatkozása óta, alig volt szükséges, de hozzájárul ahhoz a szinte súlytalan érzéshez, amit a Ghost tapasztal, miközben finoman felgyorsul.