Tóth Gabi így vetett véget életének

A szerdán megjelenő Best Podcast vendégeként Papp Máté Bence kendőzetlen őszinteséggel mesél azokról a napokról, amikor minden darabjaira hullott körülöttük. Elárulta: Gabi eljutott odáig, hogy megfordult a fejében az öngyllk/sság gondolata. „Igen, voltak pillanatok, amikor azt érezte, hogy nem bírja tovább. Elmondta nekem, hogy volt, amikor komolyan átgondolta: talán jobb lenne, ha vége lenne mindennek” – fogalmazott megrendülten a táncos. Hozzátette, szerelme végül nem tett lépést a végső döntés felé, de az, hogy egyáltalán eljutott idáig, mindent elmond arról, milyen tud lenni a nyilvánosság ítélkező arca.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Amikor a Nissan Qashqai bemutatkozott, gyakorlatilag egymaga teremtette meg a kompakt crossover szegmenst. Azóta a brit gyártású modell folyamatosan fejlődött, és számos riválist inspirált, mint például a Skoda Yeti vagy a Mazda CX-5. A legtöbb versenytárssal ellentétben azonban a Qashqai elérhető egy praktikus hétüléses változatban is. A 2008-ban bemutatott, majd 2010-ben frissített Qashqai+2 valamivel hosszabb, mint az alapmodell, ám megőrizte annak jó vezethetőségét és családbarát fenntartási költségeit.

Annak ellenére, hogy magas építésű autóról van szó, a Qashqai+2 leginkább közúton érzi jól magát. Pontos kormányzás, stabil karosszériamozgás, megfelelő tapadás és kényelmes rugózás jellemzi, így meglepően személyautós érzetet nyújt. Ugyanakkor megtartja az SUV-kre jellemző magas vezetési pozíciót, ami jó rálátást biztosít az útra. Emellett választható összkerékhajtással is, azok számára, akik időnként letérnének az aszfaltról. A benzines 1.6-os és 2.0-s motorok meglehetősen szomjasak, ezért a legtöbb vásárlónak a 1.5-ös, 1.6-os vagy 2.0-s dízel változat lehet a legjobb választás, ezek ugyanis simán járnak és takarékosak. Az alapmodellekhez ötfokozatú, a többihez hatfokozatú kézi váltó jár, míg az összkerékhajtású modellek kizárólag automata váltóval érhetők el (a 2.0-s benzinest CVT, a 2.0-s dízelt hagyományos automata hajtja).

Aki a lehető legalacsonyabban szeretné tartani autózási költségeit, az jobban teszi, ha elkerüli a 2.0-s benzines, összkerekes változatot, amely 194 g/km-es CO₂-kibocsátása mellett legjobb esetben is alig éri el a 6,5 l/100 km-es fogyasztást. A legkisebb emisszióval és legjobb fogyasztással a 128 lóerős, 1.6-os dCi dízel rendelkezik, amely 60,1 mpg (kb. 4,7 l/100 km) fogyasztást és mindössze 123 g/km CO₂-t ígér. Jelenleg csak az 1.6-os benzines és dízel változatok rendelkeznek start/stop technológiával. A szervizköltségek nagyjából megegyeznek más kompakt családi autók, például a VW Golf költségeivel, ráadásul a Qashqai+2 hároméves korára is megtartja értékének körülbelül 40%-át.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük