Tóth Gabi nagyon meglázta az édesanyját!

A meghívottak között azonban volt valaki, aki feltűnően nem jelent meg: Tóth Gabi, az édesanya másik lánya. Sem ő, sem párja, Papp Máté Bence nem vett részt az ünnepségen. Ez a hiány sokak számára nem csupán észrevehető, hanem fájó is volt – különösen annak fényében, hogy Vera posztjában kiemelte, mennyire boldog, hogy „azok voltak ott, akik számítanak”. A megjegyzés sokak szerint burkolt, de erőteljes üzenetként hatott Gabi felé.
EZÉRT NEM MENT EL GABI:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A csúcsmodell Rafale PHEV-nek a kamerája segítségével kellene tájékoztatnia az adaptív felfüggesztést az előtte lévő útról. Ennek ellenére az úttartás általában meglehetősen kemény, és az autó billeg, amikor kátyút vagy más úthibát ér. Az ilyen ütéseket is jól lehet érezni, ami manapság az Egyesült Királyság útjain viszonylag gyakori.
Összességében a rugózás rázkódós és bizonytalan, ami megakadályozza, hogy a Rafale jó autópályás utazó legyen. Gyanítjuk, hogy tesztautónknak volt problémája az ablak tömítésével is, mert nagy sebességnél légzajokat tapasztaltunk, és folyamatosan ellenőriztük, hogy az ablakok tényleg teljesen zárva vannak-e.

Valóban úgy tűnhet, hogy a Rafale bizonyos szögekből hasonlít egy másik francia kupé-SUV-ra, a Peugeot 408-ra. Ez nem véletlen, mert a Renault jelenlegi formatervezési főnöke, Gilles Vidal, aki a Rafale formatervezését felügyelte, néhány évvel ezelőtt átvette a Peugeot-tól az átállást.
Semmiképpen sem neveznénk koppintásnak, mert a Rafale-t a Renault legújabb formatervezési nyelvezete szerint tervezték. Ez számos ismerős elemet tartalmaz, például a komplex hűtőrács-kialakítást, amelynek egyedi méretei lehetővé teszik, hogy lássa az alatta lévő karosszéria színét.
A belső térben sincs semmi Peugeot-szerű. Nagyrészt megegyezik a Renault középkategóriás családi SUV-jaival, az Australlal és a Renault Scenic-kel. De hogy a Rafale utastere a kínálat zászlóshajójává váljon, néhány egyedi elemmel is rendelkezik, mint például a szokatlan festett parafa vagy palaszürke műszerfal-díszítési elemek.
Az ülések oldalsó támasztéka is erősebb, mint a többi Renault modellben, ráadásul az alapmodell kivételével mindegyik elektromos kék szövetvarrást és ajtórekeszek bélését kapta. Mindez azért, hogy az ismerős belső elrendezést a kínálat többi modellje fölé emelje – nem is beszélve a más márkák riválisairól.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük