Tragédia a Bódi családban!

Most is éppen rögtön kezdődik egy újabb kivizsgálásom. Senkinek sem kívánom, hogy ezt átélje, ugyanis először azt hittem, ismét infarktusom van. Szerencsére idáig még nem jutottam el, de azóta sem tudják megmondani, mi okozza az állandó rosszulléteimet. Folyamatosan szédülök, rossz a közérzetem. Szerencsémre nagyszerű orvosaim vannak, akik úgy is addig fognak vizsgálódni, amíg nem derül ki, mi a probléma oka – mondta Guszti.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A motorkínálat egyszerű, de jól átgondolt. Három motor közül lehet választani: két benzines és egy dízel – utóbbit a Renault–Nissan Szövetség több modellje is használja. Az alapmotor egy 1,2 literes, háromhengeres, 79 lóerős benzines, amely kellemes karakterrel bír. Nem egy erőgép, de nyomatékos viselkedése és könnyed, pörgős működése révén városi közlekedésre tökéletesen alkalmas, sőt még országúton is megfelelően teljesít, ha nem sietünk különösebben.

Az igazán ajánlott választás azonban a 1.2 DiG-S motor – a Note kínálatának igazi technológiai csemegéje. Ez a 97 lóerős, kompresszoros változat szintén háromhengeres, de már sokkal dinamikusabb. A feltöltés révén nemcsak a teljesítmény nő meg, hanem a nyomaték is jelentősen: míg az alapmotor 110 Nm-t kínál, addig a DiG-S már 147 Nm-t. Ez a különbség főleg menet közben, alacsonyabb fordulatszámon, gyorsításkor érezhető: kevesebbet kell visszakapcsolni, rugalmasabban gyorsul, és élénkebben reagál a gázpedálra.

A kompresszoros DiG-S tehát a Note leggyorsabb verziója, bár abszolút értékekben nem nevezhető sportosnak: a 0–100 km/h-s sprintet 11,8 másodperc alatt teljesíti, szemben az alapmotor 13,7 másodpercével. Létezik belőle automata váltós verzió is, ahol a Nissan az Xtronic CVT (fokozatmentes) automata rendszert alkalmazza – ez viszont kissé lassabb, 12,6 másodperces gyorsulást tud. A CVT inkább a kényelmet szolgálja, mintsem a dinamizmust, de városi közlekedésben vagy dugóban haladva érezhetően könnyíti a vezetést.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük