Tragédia a Kis Grófo családban!

Szeretett nagybátyja kórházba került, és jelenleg mélyaltatásban kezelik, és jelenleg mélyaltatásban kezelik. Kérte mindenkitől, hogy imádkozzanak érte, hogy állapota mielőbb javuljon. Kis Grófo zenész testvére, Gyémi, az elmúlt hónapokban jelentős életmódváltáson ment keresztül, amelynek során több tíz kilótól szabadult meg.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A 207-es modell kínálatának másik végén azonban, legalábbis akkoriban, amikor még gyártották, megtalálható volt a GTi változat, amely teljesítmény tekintetében messze túlszárnyalta korának más sportos kisautóit, például a Ford Fiesta ST-t vagy a Polo GTi-t. Sőt, mivel ugyanaz a motor dolgozott benne, mint a Mini Cooper S-ben, ereje is pontosan ugyanannyi volt, ami azt jelentette, hogy komoly erőtartalékkal rendelkezett. A 207 GTi a 2007-es menetpróbánk során nagyjából 7,5 másodperc alatt gyorsult fel 100 km/h-ra, ami ugyan elmarad a Peugeot által ígért 7,1 másodperces értéktől, mégis önmagában nézve gyorsnak számít. A gyorsulást egyébként főként a kissé gumiszerű, határozatlanságot sugalló kézi váltó akadályozta, amely sajnos nem csak ebben a változatban, hanem szinte minden kézi váltós 207-esnél jelen volt. A GTi ennek ellenére húsz másodpercen belül elérte a 160 km/h-s sebességet is, és a tapadása, valamint a kiszámítható viselkedése miatt még vizes pályán is csupán egy másodperccel maradt el a nagyobb teljesítményű VW Golf GTi köridejétől.

A fékezési teljesítménye is teljesen méltó volt egy ilyen „hot hatch” autóhoz, azaz egy sportos kisautóhoz. A féktávok és fékezési idők jók voltak, a féktárcsák pedig még száraz, meleg pályán is jól ellenálltak a túlmelegedésnek és a teljesítménycsökkenésnek, amit fade-nek neveznek. Egyedül azt lehetett sajnálni, hogy a fékpedál érzete nem volt különösebben meggyőző vagy kifinomult, nem adott elég visszajelzést a vezető lábának. Ami pedig az autó futóművét, kezelhetőségét illeti, az – csakúgy, mint az utastere – jóval komolyabb, stabilabb és megnyugtatóbb volt, mint amit a korábbi 206-os modellek tulajdonosai megszokhattak, ugyanakkor a kisautók széles kínálatában már nem igazán emelkedett ki a mezőnyből.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük