Úgy beszélt Élő adásban Liptai Claudia, hogy megbüntették!

A felelősség nem maradt el: a TV2 lineáris adása után 4 millió forintos bírságot kapott, míg az online platformon, a TV2 Play-en történő megjelenés miatt további 2,9 millió forintos büntetést szabtak ki. A TV2 Csoport egyik vezető tisztségviselőjét személyesen is megbüntette az NMHH, 150 ezer forint értékben – az indoklás szerint nem ez volt az első szabálysértés. Ráadásul a csatornának hivatalos közleményben is nyilvánosságra kell hoznia a jogsértések tényét, ezzel is erősítve a felelősségvállalás látszatát.
ÉS EZ MÉGSEMMI!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Lexus azt állítja, hogy az LS kabinja az egyik legcsendesebb a sorozatgyártású autók között, a dupla üvegezésű oldalsó ablakok, az aktív zajcsökkentés az autó hangszóróin keresztül, sőt a zajelnyelő öntött alumínium kerekek révén (amelyek kis rezonancia kamrákkal rendelkeznek, hogy megtörjék a légnyomás hullámait, amelyek egyébként úthanggá alakulnának).
Azonban a mi decibelszint mérőnk 65 dB-es környezeti zajt mért 70 mph sebességnél, ami ugyan csendesebb, mint az átlagos nagy utasautó, de egy hajszálnyival hangosabb, mint a 2013-ban tesztelt Mercedes S350 Bluetec és az 2015-ös BMW 730Ld. Szubjektív szempontból az LS kabinja elég jól elszigeteltnek tűnik – inkább a szélzajtól, mint a gumikopogástól – de nem tűnik kiemelkedően csendes autónak. Azonban egy valóban jó luxusautó több mint finomságra épül.
Jelenleg legalábbis csak egy hajtáslánc érhető el az Egyesült Királyságban vásárló LS-nek: egy benzin-elektromos „önfeltöltő” hibrid, amelynek összesített rendszerteljesítménye 354 lóerő.

Hogyan vezethető akkor az LS? Egy V6-os motort, amely 251 lb-ft nyomatékkal rendelkezik, és egy elektromos motort, amely 221 lb-ft nyomatékkal dolgozik, kombináló benzin-elektromos hajtáslánctól választhatnánk egy reagáló, könnyed vezethetőségű élményt – de valójában nem ezt kapjuk. Az erőforrások kombinációja lehetővé teszi, hogy az LS legyőzze a 2,4 tonnás súlyát (tesztelt állapotban), és ha teljesen letaposod a gázpedált, akkor mindössze hat másodperc alatt eléri a 60 mph-t. Azonban a hajtáslánc enyhe lustasága, a részleges gázpedál bemenetekre való lassú reagálás, és a sebesség növelésének erőfeszítésekkel történő elérése mind azt sugallják, hogy nem igazán illik egy luxusautó alkalmazásához.
Az elektromos motor úgy tűnik, hogy képes elegendő nyomatékkal szolgálni városi sebességnél, de ha erőteljes gyorsulásra vágysz az A-úton vagy autópályán, akkor a hibrid rendszer csak úgy képes ezt biztosítani, hogy a belső égésű motor 6000 rpm-en pörög, ami nem illik egy limuzinhoz. Nem arról van szó, hogy a motor különösen hangos vagy durva lenne; egyszerűen nem lehet figyelmen kívül hagyni a V6 jelenlétét, amely folyamatosan 6000 rpm-en pörög egy amúgy csendes luxuslimuzinban.
A váltó manuális üzemmódjának használata csak megerősíti azt a gyanút, hogy az LS-nek nincs elérhető középtartományú nyomatéka. És amikor elég türelmes vagy ahhoz, hogy hagyd a motort alacsony fordulatszámon húzni magas fokozatban, érezni fogod, hogy a váltó gyakran csúszhat, amikor annak teljesen zárva kellene lennie.
Az LS fékjeit egy „vezetékes” pedál működteti, amely az aktuális sebesség csökkenésével függetlenül állítja be a fékerőt a pedál nyomásával, hogy a lehető legsimább megállást biztosítson. Jól működik, természetesnek és könnyen kezelhetőnek érződik, de vészfékezésnél aggódhatunk, mert a pedál maga nagyon rövid, és nagyon kemény a legtávolabbi pontján. Az autó tényleges fékereje azonban még így is jó.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük