Új gyanúsított került képbe a Pilisben eltűnt lány ügyében!

A történet még különösebb fordulatot vett, amikor hajnalban Nikolett barátja újabb üzenetet kapott tőle: a lány jó éjszakát kívánt. Csakhogy ez az üzenet már nem a saját telefonjáról érkezett, hanem egy asztali számítógépről. A Bors értesülései szerint a nyomozók elsőként a lány szűk családi körét vizsgálták, és minden informatikai eszközt lefoglaltak. Nikolett barátja, aki időközben Prágából tért haza, készségesen átadta saját számítógépeit és telefonjait is.
MÁR ŐT IS KIHALLGATTÁK! MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Qashqai kényelmes és csendes, de nem a legizgalmasabb közepes méretű SUV a vezetés élménye szempontjából, a teljesítmény pedig csak elfogadható. A legtöbb modell csavarodásgátlós hátsó felfüggesztéssel rendelkezik, bár a legmagasabb felszereltségű, 20 colos felniken futó változatok többkaros, fejlettebb futóművet kapnak. A standard futómű kicsit rázkódik kisebb útegyenetlenségeken, de összességében a Qashqai nagyon jól rugózik, a fejlettebb futómű a csúcsváltozatokon ellensúlyozza a nagyobb kerekek esetleges hátrányait. Jobban veszi az úthibákat és kátyúkat, mint sok versenytársa, és élénkebbnek érződik, mint például egy Skoda Karoq.
Ha gyorsabban mész, előfordul némi testdőlés, de ez fokozatos és jól kontrollált. A kormányzás könnyű (kivéve, ha sport üzemmódot választasz, ami nehezebbé teszi), kevés visszajelzést ad, de elég közvetlen ahhoz, hogy az autó fürgének tűnjön a gyors irányváltásoknál. A Qashqai többségnek egyszerű, biztonságos és kényelmes közlekedést nyújt A-ból B-be, ebből a szempontból nehéz hibát találni. Minden téren megfelelő, sehol sem kiemelkedően jó vagy rossz.

A Nissan a harmadik generációs Qashqaihoz különféle mild és teljes hibrid hajtásokat kínál. Ezek közül az alap a 1,3 literes, turbós mild-hybrid benzinmotor, amely 138 lóerőt és 240 Nm nyomatékot ad, és hatfokozatú kézi váltón keresztül 10,2 másodperc alatt gyorsít 0-ról 62 mérföld/órára (100 km/h). Mivel a nagyobb, 156 lóerős mild-hybrid változat ára mindössze 700 fonttal magasabb, mi ezt ajánljuk. Ez nemcsak a 0,7 másodperccel rövidebb gyorsulás miatt jó, hanem az extra 20 Nm csúcsnyomaték miatt is, amely 1600 és 4000 fordulat között áll rendelkezésre, így rugalmasabb a mindennapi vezetéshez. Ennek ellenére alacsony fordulaton még mindig lomha, főleg amikor kihajtasz egy kereszteződésből. A 1600 fontért kérhető erősebb változat automata váltóval is párosítható, és mindkét váltóhoz elérhető a négykerék-meghajtás.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük