A vegyes hulladékgyűjtő edényekbe többé nem lehet sem papírt, sem műanyagot, fémet, építési törmeléket vagy elektronikai eszközt dobni. Ezek kizárólag szelektív kukába vagy hulladékudvarba kerülhetnek. A kukák fedelének zártnak kell lennie, a túlcsorduló edények ürítése megtagadható. A szabálytalanság pótdíjat von maga után, amely komoly költséget jelenthet a családoknak. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A csomagtér viszont erős pont: 300 literes alapmérete mély, jól pakolható, négyzetes alakú, így a mindennapi használat során is remekül kihasználható. Ez 15 literrel több, mint amit a Peugeot 208 GTi kínál. Ráadásul a hátsó ülések egyetlen mozdulattal lehajthatók, és szinte teljesen sík felületet képeznek, így a raktér akár 1.146 literre is bővíthető – ez szintén jobb érték, mint a Peugeot esetében (1.076 liter). Ilyen adatokkal a Clio RS nemcsak gyors, hanem a kompakt sportautók között az egyik legpraktikusabb választás is.
Ugyanakkor akadnak hiányosságok, főként a tárolóhelyek tekintetében. A kesztyűtartó például meglepően kicsi – különösen a jobbkormányos változatoknál –, mivel ott a biztosítékdoboz is helyet foglal, így a használható tér erősen korlátozott. Ez apró, de bosszantó kompromisszum lehet a mindennapokban, főleg ha sok apróságot szeretnénk rendezetten tárolni az utastérben.
A méreteket tekintve a Clio RS valamivel hosszabb, mint egy Peugeot 208 GTi, de egy picit keskenyebb is (4 méter feletti hosszúság és 1,73 méteres szélesség). Ettől függetlenül a kisautós méretosztályhoz tartozik, így városi környezetben könnyű vele manőverezni és parkolni. Az irányíthatósága, fordulékonysága megfelelő, tehát nemcsak sportautóként, hanem városi kisautóként is megállja a helyét.
Annak ellenére, hogy a Clio RS már nem mai darab, továbbra is az egyik legpraktikusabb és legsokoldalúbb hot hatch a piacon. Tágas csomagtere, ötajtós kialakítása és sportos, mégis vállalható kompromisszumokat kínáló utastere miatt olyan vevők számára is vonzó lehet, akik a teljesítmény mellett a mindennapi használhatóságot is szem előtt tartják. Bár néhány részlet (például a beltéri tárolóhelyek hiánya vagy a hátsó sor szűkössége) árulkodik a modell koráról, a Renaultsport Clio még mindig nagyon is versenyképes ajánlat azoknak, akik egy kompakt, sportos, mégis praktikus élményautót keresnek.