Kovács-Buna Károly, a Szőlő utcai ja/ító/ntézet megbízott vezetője azt követően döntött a távozás mellett, hogy olyan fe/vét/lek kerültek ny/lván/s/ágra róla, amelyeken az látható, hogy előbb be/eve/i az intézet egyik fi/tal lakójának fe/ét a pa/ba, majd ki/áng/tja onnan, a föl/ön fe/vő fi/ra rá/ép, be/er/g, rá/gat/a, és a fa/hoz szorítja.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A korábbi Toyota-hibrideknél gyakran érezhető volt, hogy amikor a sofőr teljes erőt kér, a CVT váltó magas fordulatszámon tartja a motort, ami egy monoton, kissé természetellenes hangot eredményez. A Prius új generációjában ezt a jelenséget sikerült szinte teljesen eltüntetni. Ebben segít egyrészt az, hogy az elektromos motor már önmagában is elég erős ahhoz, hogy ritkán kelljen a benzinmotort igazán megdolgoztatni, másrészt a jobb hangszigetelés is hozzájárul, így még ha fel is tűnik a CVT-re jellemző hang, az sokkal távolibbnak és kevésbé zavarónak hat.
A Prius hosszabb karosszériája miatt nem mindig olyan könnyű vele apró parkolóhelyekre beállni, mint néhány kompaktabb riválissal, de ezt a hátrányt hatékonyan ellensúlyozza a nagyfelbontású kamerák sora, amelyek jelentősen megkönnyítik a manőverezést szűk helyeken.
A 19 colos felnik ellenére az autó futóműve meglepően kifinomult. Alacsony sebességnél is kellemesen sima, nincs benne az a zakatoló nyersesség, amit más modelleknél gyakran érzünk hasonló kerékmérettel. Ez a kifinomultság nem meglepő, hiszen a Prius a hátsó tengelynél fejlett, kettős keresztlengőkaros futóművet használ, ami a kategóriában kifejezetten prémium megoldásnak számít.
