Újabb lakhatási dráma!

Az „Új Otthon – Nyugodt Élet” névre keresztelt kezdeményezés az Innovációs és Technológiai Minisztérium, valamint több megyei önkormányzat együttműködésével indult 2027 nyarán. A program keretében a 65 év feletti, nyugdíjas városlakóknak lehetőségük nyílik arra, hogy államilag támogatott módon vidéki kistelepülésekre költözzenek – akár teljes körű ingatlancsere, akár kedvezményes bérlakások formájában.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A C3 igazán jól akkor működik, ha alacsony sebességgel és egyenes úton haladunk vele. Ilyenkor a kisebb úthibák elsimítása kiemelkedően jó, és ilyen helyzetekben valóban az egyik legjobb a kisautók között. Viszont amint egy kicsit is elforgatjuk a kormányt, akár még városi forgalomban is, kezd előjönni néhány gyengeség. Ha például az egyik kerék belemegy egy kátyúba vagy rácsos vízelvezetőre hajtunk, akkor a felfüggesztés rugalmas, puha bekötési pontjai, amelyek egyébként nagyon jól kiszűrik a rezgéseket, lehetővé teszik, hogy az autó oldalirányban egy kicsit megcsússzon. Ez egyfajta apró, oldalirányú mozgást, „táncot” idéz elő a karosszériában.

Maga a kormányzás kellemesen határozott és eléggé pontos is, viszont ha túl gyorsan tekerjük vissza a kormányt egyenes állásba, akkor az autó kissé kibillen az egyensúlyából, mivel a karosszéria nem kontrollált eléggé. A kormány ráadásul túlságosan gyorsan visszaáll középállásba, ami nem segíti az egyenletes, sima kormányzást.

A C3 beállítása tehát inkább puha, mint kifinomult – ellentétben például a Volkswagen Polo érett hangolásával vagy a Ford Fiesta összetett, kiforrott megoldásaival. És bár a Citroën bizonyos helyzetekben valóban jobban kezeli az úthibákat, ez nem jelenti azt, hogy a Ford vagy a Volkswagen kényelmetlenebb lenne. Ráadásul ez a két versenytárs sok más téren is többet nyújt, mint amit a C3 kínálni tud.

Kétféle dízelmotor és két benzines változat közül lehet választani ennél a modellnél. A dízelek azok, amelyek a leginkább kézenfekvő választásnak tűnnek, és mi is inkább ezek közül ajánlanánk a gyengébbik, kevésbé erős teljesítményű változatot. Ez a 99 lóerős változat mindkét felszereltségi szinten elérhető, és 254 Nm nyomatékot biztosít már 1750-es fordulatszámon. Még így is viszonylag komótosan gyorsul fel 0-ról 100 km/h-ra, egészen pontosan 13,4 másodperc alatt éri el a 100 km/h-s sebességet. Ez azt jelenti, hogy nem fogja letépni az ember fejét a gyorsulás, és nem ez lesz az autó, amivel bármilyen gyorsulási versenyt meg lehet nyerni. Ugyanakkor nem érződik annyira lassúnak, mint amit a papírforma alapján várnánk tőle. Igaz, hogy nem képes azt a fajta erőt leadni, amit az erősebb, 118 lóerős verzió nyújtani tud, de a kettő közti teljesítménykülönbség a való életben nem tűnik annyira jelentősnek.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük