A víztömeg olyan erővel tört be a létesítménybe, hogy a bánya Telegdy-részét jelenleg is igyekeznek menteni, miközben a kezelőegységek és a látogatói központ berendezéseinek kimentését is megkezdték – írja a Maszol MUTATJUK A TOVÁBBIAKAT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Minden Hyundai Ioniq 6 nagy, 77,4 kWh kapacitású akkumulátorral van felszerelve, és lenyűgöző gyorstöltési képességekkel büszkélkedhet. Azonban az elektromos limuzin maximális hatótávolsága attól függ, hogy hátsókerék-meghajtású (RWD) vagy összkerék-meghajtású (AWD) változatot választasz-e.
Az RWD verzió hivatalos hatótávolsága 339 mérföld, míg a Hyundai szerint az AWD változat akár 323 mérföldet is megtehet az akkumulátor lemerülése előtt. Ezek az adatok messze elmaradnak az újított Tesla Model 3 Long Range 391 mérföldes hatótávolságától, vagy a Long Range Single Motor Polestar 2 által elérhető 406 mérföldtől.
Az öt fő rivális ellen végzett elektromos céges autó csoportteszt során a Hyundai a legkevésbé hatékony eredményt produkálta. Hatékonysága csak 3,1 mérföld/kWh volt, ami még alacsonyabb az azonos Ioniq 6 AWD 3,2 mérföld/kWh értékénél, amit egy i4 eDrive40 ellenében teszteltünk.
A használható kapacitást 74 kWh-nak feltételezve az Ioniq 6 AWD várható hatótávolsága kb. 230 mérföld, ezért javasoljuk a hátsókerék-meghajtású verziót a jobb hatótáv és hatékonyság érdekében.
Nem ez a leginkább hatékony modell, de az Ioniq 6 ezt a lenyűgöző, 800V-os töltési technológiával kompenzálja, amely lehetővé teszi a maximum 220 kW-os töltési teljesítményt. Más szóval, ha egy 350 kW-os ultraszupergyors töltőre csatlakoztatod az Ioniq 6-ot, egy 10-80 százalék közötti töltés akár 18 perc alatt is megtörténhet. Ez körülbelül 10 perccel gyorsabb, mint amennyi idő alatt egy BMW i4 elvégezné ugyanezt. Az Ioniq 6 77,4 kWh-s akkumulátorának teljes feltöltése körülbelül 11 órát vesz igénybe, ha egy szokásos, 7 kW-os otthoni falitöltőt használsz.