Az egyik vi/eó tanúsága szerint már a közös vacsora előtt feszült volt a hangulat, a pár a többiekkel való találkozás előtt is élesen szólt egymáshoz.
“Nem baj stresszeljük csak szét, b*sszuk szét a kapcsolatot, hajrá! Tényleg, sok sikert hozzá, bravó! Az a baj, hogy bőven elégszer meghallom, amit mondasz” – fakadt ki Kármen, majd káromkodva kiviharzott a helyszínről. Többek között „bü/ös bun/ónak” nevezte Danit, mielőtt elhagyta a forgatást.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A motorválasztékból várhatóan a 1,6 literes HDi dízel lesz a legnépszerűbb, és ez nem véletlen. A motor selymesen, lineárisan adja le teljesítményét, és a legtöbb helyzetben bőséges erőtartalékot kínál, miközben visszafogott fogyasztással működik. A kínálatban ugyan elérhetők kézi váltós változatok is, de a Citroën különösen az EGS félautomata váltót igyekszik népszerűsíteni, amely a kormányoszlopra szerelt váltókarral vezérelhető, és alapfelszereltségként jár a magasabb felszereltségű dízelmodellekhez. Az EGS váltó működése kissé darabos, különösen alacsony sebességnél, de használata egyszerű és kényelmes, így a mindennapokban jól beválik.
Ami a formatervezést illeti, a C4 Picasso egyértelműen mutatja, hogy a Citroën újra megtalálta az egyedi stílushoz és innovációhoz vezető utat. A kompakt egyterű modern, arányos és elegáns megjelenésű, és bár mérete visszafogott, mégis robosztus, harmonikus benyomást kelt. Az óriási, ívelt szélvédő uralja az autó elejét – ez a megoldás nemcsak különleges látványt nyújt, hanem rendkívül jó kilátást is biztosít a vezetőnek.
