Szép gyerekeink lennének, az tuti, de jelenleg nem áll előttünk babaprojekt.-hangzott a videóhívásban!
Ez viszont csak olaj volt a tűzre: a nézők és a közösségi média azonnal elkezdték bogarászni a felvett képeket, ruhákat, testtartást – mindent, amiből gömbölyödő pocakot sejthetnek.
Van, aki pletykákat szór: állítólag a nő valóban várandós volt, de valamilyen okból nem vállalta a nyilvánosságot.
A produkció stábjában állítólag kisebb feszkó alakult ki: míg egyesek már örökbeadásról suttognak, mások szerint mindez csak kamera-fogás lehet.
De az biztos: a válaszadásból fakadó „nem vagyok terhes” állítás után mégsem csillapodott a társalgás – sőt. Az eredeti interjút látva sokan azon spekulálnak: miért pont most beteg-állással húzzák ki a hölgyet?
A legizgalmasabb rész talán az egész sztoriban azonban:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A vezető választhat a Sár, Hó és Homok üzemmódok közül, valamint egyedi beállításokat adhat meg a sebességváltóhoz, az ESC menetstabilizáló rendszerhez és a 4×4 rendszerhez, amelyeket a különböző körülményekhez optimalizáltak. Nincsenek reteszelő differenciálművek vagy alacsony áttételű sebességváltók, így ne gondoljon a Sorentóra extrém terepjáróként, de elegendő erővel és tapadással kell rendelkeznie ahhoz, hogy szükség esetén kijusson egy sáros parkolóból vagy egy havas hegyi úton egy síközpontba.
Nincs teljesen elektromos változat, mert a Kia EV9 lefedi azt a márka kínálatában.
A Sorento Hybrid egy 1,6 literes T-GDi turbófeltöltős benzinmotorral, hatfokozatú automata sebességváltóval és egy 1,49 kWh-s akkumulátorcsomaggal rendelkezik – amely az első ülés alatt található –, és egy 59 lóerős villanymotort táplál, így az összteljesítmény 212 lóerő és 367 Nm nyomaték. A 0-ról 100 km/órára sprintet 9,7 másodperc alatt teszi meg az autó, a végsebessége pedig 183 km/óra.
Felette található a Sorento PHEV. A plug-in hibrid hajtáslánc ugyanazt a benzinmotort és sebességváltót használja, mint a HEV, de az akkumulátor 13,8 kWh-ra nőtt, az elektromos motor pedig 90 lóerős rásegítést kínál. Ez 248 lóerős kombinált teljesítményt jelent ugyanazzal a 367 Nm nyomatékkal. A 0-ról 100 km/órára gyorsulás 8,8 másodpercet vesz igénybe, a végsebesség pedig 183 km/óra. A 2,2 literes dízelmotor 190 lóerős, ami kissé elmarad a hibrid teljesítményétől, de sokkal nyomatékosabb, 440 Nm-es nyomatékkal. A 9,7 másodperces 0-ról 100 km/órára gyorsulási idő a hibridnek is megfelel. Simán gyorsul, és finoman adagolja a teljesítményt, a motor csak a fordulatszám-tartomány felső végén hangos. A nyolcsebességes sebességváltó nagyon jól működik; a váltások kicsit lusták, de az idő nagy részében szinte észrevehetetlenek.
A full hibrid hajtáslánc azoknak a vásárlóknak tűnik megfelelőnek, akiket nem zavarnak a plug-in hibriddel járó jelentős cégautó-adókedvezmények, vagy akiknek nincs szükségük a dízel erejére. A HEV hajtáslánc meglehetősen kifinomult, hacsak nem nyomjuk túl erősen, ilyenkor a motor durva hangot ad. A hajtáslánc elektromos eleme simán és csendesen vezet alacsony sebességnél, de a motor regenerációja simábban is bekapcsolódhatna, amikor finoman próbálunk lassítani.
