Valóban véget ért Rubint család házassága!

Hozzátette, egyelőre magában szeretné rendezni a történteket. Hiszen teljesen Zátonyra futott Rubint Rella és Novothny Soma házassága. A fitneszedző és influenszer, valamint focista férje 2022 májusában mondták ki a boldogító igent, azóta a feleség mindenhova elkísérte a férjét. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Kia Sorento már nem az a költséghatékony nagy SUV, ami egykor volt, de a fejlett hajtásláncai segíthetnek kordában tartani az üzemeltetési költségeket. Nem meglepő módon az, hogy mennyit költesz majd a Sorento fenntartására, nagymértékben attól függ, melyik hajtásláncot választod: dízelt, hibridet vagy plug-in hibridet.

A dízel és az öntöltő hibrid változat nyers számai elég közel vannak egymáshoz. A Kia szerint az alap ‘2’ felszereltségű dízel Sorento akár 43,5 mpg (5,4 l/100 km) fogyasztásra is képes, és 170 g/km CO₂-t bocsát ki. Mi, amikor autópályán és országutakon vegyesen használtuk, nagyjából el is értük ezt a fogyasztási értéket.

Az öntöltő hibrid Sorento esetében kicsit nehezebben tudtuk megközelíteni a hivatalos fogyasztási adatokat. A WLTP szerint 42,2 mpg (kb. 6,7 l/100 km) a hivatalos érték, 153 g/km CO₂ kibocsátással. Amikor a hibrid Sorentót összehasonlítottuk egy Nissan X-Trail-lel, 38,7 mpg-t értünk el (kb. 7,3 l/100 km), míg a Nissan 42,8 mpg-t (kb. 6,6 l/100 km), így jobb eredményt hozott. A dízel egyébként körülbelül 1 900 fonttal olcsóbb, mint a nem plug-in hibrid modell, ami szintén fontos szempont lehet.

Azonban a plug-in hibrid (PHEV) Sorento a legjobb a papíron számolt gazdaságosság szempontjából: hivatalosan 176,6 mpg (kb. 1,6 l/100 km) a fogyasztása, és mindössze 37 g/km a CO₂ kibocsátása. Természetesen, mint minden plug-in hibridnél, itt is érvényes, hogy az ilyen kedvező adatok csak akkor érhetők el a valóságban, ha rendszeresen töltöd az autót, és főként rövid távokon használod, amelyek beleférnek a 35 mérföldes (kb. 56 km-es) elektromos hatótávba.

A Kia plug-in hibrid változata több mint 4 000 fonttal drágább ugyanabban a felszereltségi szinten, mint az öntöltő hibrid. A nagy előnye azonban a céges autót használók számára jelentkezik, mivel a 37 g/km CO₂ kibocsátás miatt jelentős adókedvezmény jár rá a BiK (Benefit-in-Kind) vállalati gépjárműadó-rendszerben.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük