Az új rendszerben a betegek érvényes beutalóval több helyszínen is kérhetnek időpontot, ám mihelyst valamelyik rendelésen ellátásban részesülnek, a többi foglalás automatikusan törlésre kerül. A szakrendelőknek minden szabad időpontot elérhetővé kell tenniük a digitális rendszerben, kivéve sürgősségi eseteknél, ahogy azt a Népszava írja.
A módosítás kiterjed a képalkotó diagnosztikai vizsgálatok finanszírozására is, így a szolgáltatók extra támogatást kapnak, ha betartják a szabályokat. Az új szabályozás összesen 7,5 milliárd forintos többletköltséget jelent.
ÉS A LEGFONTOSABB. – ÍGY KÉRHET BEUTALÓT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A C5 dízelváltozata 7,5 millió forinttól elérhető, míg a tesztautóhoz tartozó Shine felszereltség ára már 9,24 millió. Az automata váltó itt is plusz félmillió forintba kerül, de ahogy már említettem, egy kézi váltós dízel sem rossz választás. A kompakt SUV elnevezés kicsit félrevezető, mert bár ezek az autók gyakran jóval nagyobbak, mint a hasonló méretű, hagyományos modellek, a platformjuk valójában közös velük. Az árkülönbség nemcsak a trendi SUV felárnak köszönhető, hanem annak is, hogy ezek az autók komfortosabbak és nagyobb helyet kínálnak. A kompakt SUV piac már eléggé telített, így könnyű választani.
A Peugeot 3008-ast szerintem hanyagolnám – túl korán hozták ki, és bár dizájnban erős, a helykínálat és a futómű teljesítménye nem nyűgözött le. A Renault Kadjar és a Nissan Qashqai nem igazán tetszenek nekem. A Skoda Karoq remek autó, de ha választanom kellene, a Kia Sportage vagy a Hyundai Tucson lenne az első választásom. A C5 Aircross jóval tágasabb, pedig a többi autó sem kicsi, de 6 centis tengelytáv-különbsége már fél kategóriával nagyobbá teszi, miközben árban hasonlóak.