TTokon terjed futótűzként a hír: több vi/de/ban állítják, hogy a Tisza Párt 2026-tól bet/lt/ná az ÉLŐ karácsonyfa-állítást az 50 év felettieknek, a hivatalos indok a „fokozott tűzveszély”. A rövid vi/eó/ban a felhasználók furán, néha f/lel/m/el, néha viccelődve osz/ják meg a hírt, miközben színes GIF-ekkel és karácsonyi zenékkel dramatizálják a „helyzetet”.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Qashqai modellkínálatának nagy része hátul egyszerűbb, csatolt lengőkaros futóművet használ, míg a csúcsfelszereltségű változatok – amelyek 20 colos könnyűfém keréktárcsákat kapnak – már kifinomultabb, többlengőkaros hátsó felfüggesztéssel érkeznek. Az általunk kipróbált alapbeállítás kisebb úthibákon kissé nyugtalanul reagál, de összességében a Qashqai rugózási komfortja nagyon is rendben van. A drágább kivitelek fejlettebb futóműve hatékonyan ellensúlyozza a nagyobb kerekekből fakadó hátrányokat, így ezek a változatok még magabiztosabban birkóznak meg a kátyúkkal és keresztbordákkal, sok riválisnál kifinomultabb érzetet keltve. Menet közben a Qashqai összességében jobban kezeli az útegyenetlenségeket, mint például a Skoda Karoq, és valamivel közvetlenebb reakciókat is mutat.
Ha egy kicsit tempósabban haladsz, érezhető némi oldaldőlés a kanyarokban, de ez fokozatosan jelentkezik, jól kontrollált formában, soha nem válik ijesztővé vagy hirtelenné.
