Várja a végét! Nagy Feró gyógyíthatatlan beteg

Krónikus hörghurutban szenved, ami igen kellemetlen egy színpadi művész számára. A köhögés és a fulladás bizony megkeseríti egy énekes életét. Ráadásul a Beatrice mindig is sokat foglalkoztatott együttes volt, rengeteg koncerttel, így gyorsan kellett cselekedni, hogy a betegség ne hátráltassa őket a fellépésekben. Feró eleinte nem vette komolyan, hogy ezzel a problémával folyamatosan foglalkoznia kell, és nem hagyhatja figyelmen orvosa utasításait.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az elektromos változat, az e-408 az elérhető legnagyobb akkumulátorral (58 kWh) és legerősebb villanymotorral (207 lóerő) érkezik, amellyel a platform korábbi kritikáit – mint például a korlátozott hatótáv és gyenge teljesítmény – próbálják orvosolni. A töltési teljesítmény is javult az elődökhöz képest, bár a 120 kW-os maximum még mindig nem számít kiemelkedőnek a mai elektromos autós piacon.

A hajtáslánc mindkét változat esetében az első kerekeket hajtja, és a futómű MacPherson első felfüggesztést, hátul pedig csatolt lengőkaros (torziós gerendás) megoldást használ, passzív rugózással és lengéscsillapítással. Ez a konstrukció a komfortot és a költséghatékonyságot helyezi előtérbe, miközben megfelelő stabilitást biztosít a hétköznapi vezetési helyzetekben.

A Giulietta Cloverleaf tehát egyfajta kompromisszummentes stílusnyilatkozat azok számára, akik nem hajlandók választani a szenvedély és a praktikum között. Bár a sportos teljesítményhez valamivel magasabb fogyasztás és adóteher társul, az autó karaktere, formavilága és vezetési élménye olyan egyedi csomagot alkot, amit kevés vetélytárs tud nyújtani ebben a szegmensben. Ha valaki valóban élvezni akarja az autózás minden pillanatát – nem csak A-ból B-be szeretne eljutni –, akkor a Giulietta Quadrifoglio Verde egy igazán csábító alternatíva.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük