„Nem tudok szó nélkül elmenni amellett, hogy Srámek megvehette a Király autóját. Felháborítónak tartom, hogy még a rendszámát is lecserélte SRAMEK-001-re, és most azzal érkezik a koncertjeire, mintha ő lenne a Király. Annak az autónak egy csepeli múzeumban lenne a helye!” A fiatal énekes szerda este a következőképpen reagált:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A takarékoskodásban a 4,8 Ah-s lítium-ion akkumulátor segít, és a 8,1 literes gyári fogyasztás a szimmetrikus, állandó összkerékhajtással számolva egyáltalán nem tűnik vészesnek. Szerintem a 12,2 másodperces 0-100 km/h-s gyorsulás és a 188 km/h-s végsebesség miatt sem kell szégyenkezniük. Teljesítményben nem versenyezhetnek a német prémiumokkal, de ahogy a márka vevőkörét megismertem a prezentáción, ők egyáltalán nem bánják ezt. Klasszikus elrendezésű, kidolgozott beltérrel, egész jó minőségű anyagokkal, analóg műszerekkel, fizikai váltókarral és gombokkal, meg persze egy 11,6 colos, álló formátumú érintőképernyővel. 10 wattos vezeték nélküli telefontöltővel, USB-A és USB-C csatlakozókkal, valamint egy 508-ról 1720 literesre bővíthető csomagtartóval.