Végre Láthatjuk elhunyt Cipő gyermekeit!

Réka és Petra, Cipő lányai, már felnőttek, és büszkén viszik tovább édesapjuk örökségét. Bár eddig elkerülték a reflektorfényt, a legújabb f/tók megmutatják, milyen gyönyörűen felnőttek. A köz/ss/gi m/diá/an ritkán látott képek segítségével betekintést nyerhetünk életükbe, és láthatjuk, mennyire hasonlítanak édesapjukra.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Land Rover határozottan állítja, hogy a 130-as modell elég nagy ahhoz, hogy kényelmesen elférjen rajta egy nagyobb felnőtt társaság. Míg más háromsoros SUV-k csak gyerekek számára megfelelő helyet kínálnak a harmadik sorban, a Defender hátsó ülése megfelelő fejtérrel és lábtérrel rendelkezik két felnőtt utas számára. Három felnőtt elhelyezése a harmadik sorban nem lenne túl kényelmes, és az oda való be- és kiszállás a második sor előre csúsztatásával és hajtogatásával, valamint egy elég szűk résen való átmászással történik – persze csak miután megzavartad a második sorban utazókat.

Mégis, a nagyobb családok számára, akiknek idősebb gyerekeik vannak, a Defender bőséges helyet biztosít. A második és harmadik sor szélső üléseinek Isofix gyermekülés-pontjai vannak, akárcsak az első utasülésnek; a második és harmadik sor egyaránt 40:20:40 arányban dönthető le, az optimális szállítási sokoldalúság érdekében; és ha az összes hátsó ülés le van hajtva, a Defender több mint 2500 liter tárolóhelyet kínál. Ez nem éppen teherautó méretű tárolóhely, de nem is áll messze tőle.

Off-road környezetben a 130 úgy viselkedik és teljesít, mint a 110-es. Bár a 110 már eleve nagy autó volt, a közös tengelytávnak köszönhetően az új, hosszabb változatnál nincs jelentős kompromisszum az agilitásban vagy a manőverezhetőségben.

Keskenyebb erdei utakon szélesnek érezheti magát, de a kilátás jó, és az autó szélei könnyen érzékelhetők; és bízhatsz a Land Rover alacsony sebességű váltóművében, a hasmagasság-növelő légrugózásában, az alapfelszereltségként adott Pirelli sártól és homoktól védett gumikban, valamint a kiváló elektronikus vonóerő-, stabilitás- és lejtmenet-irányító rendszereiben, amelyek lehetővé teszik, hogy az autó biztonságosan átvágja magát a mély kátyúkon és pocsolyákon, felkapaszkodjon sáros lejtőkön és leereszkedjen meredek lejtőkön – mindezt úgy, hogy a vezetőnek csak egy stabil kéz kell a kormányon és egy ésszerű láb az gázpedálon.

Az úton a Land Rover jól hangolt légrugózása szépen kordában tartja a 130 nagyobb méretét és tömegét, a D300 Ingenium dízelmotor pedig kellő nyomatékkal és kifinomultsággal biztosítja a teljesítményt és a kellemes vezetési élményt. Nem volt alkalmunk teljesen megtöltött autóval tesztelni, de ilyen körülmények között kétségtelenül érzékelni lehetne a plusz súlyt. Azonban legalább könnyebben megpakolt állapotban alig észleltünk valamilyen lényeges kompromisszumot a karosszéria-irányításban vagy a vezethetőségben a 110-eshez képest.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük