Zárlat alatt több magyar település!

Spórák okozta halál – Amerikai költésrothadás ütötte fel a fejét – méhek ezrei veszhetnek oda
A járvány forrása nem emberre veszélyes, de annál végzetesebb a természet apró hősei, a méhek számára. Egy somogyi méhészetben azonosították az amerikai költésrothadást – egy gyorsan terjedő, gyógyíthatatlan bakteriális f/rtőzést, amely fiatal lárvákat pusztít, és egész családokat semmisít meg. A fertőzés már öt méhcsaládot követelt, és a betegség terjedése miatt elrendelték a teljes állomány felszámolását, szigorú zárlattal kiegészítve.
MINDENKIT ÉRINT:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Bár nem túl mély, az RCZ csomagtartója meglepően tágas, 309 literes kapacitással, és a hátsó osztott ülések ledöntésével ez 760 literre bővíthető.
A beltérben egyébként található megfelelő tárolóhely, például ajtózsebek és több pohártartó is. Ahogy a legtöbb Peugeot-nál, az RCZ kesztyűtartójának nagy részét azonban a biztosítékdoboz foglalja el.
A megbízhatóság és biztonság terén az RCZ az elmúlt négy évben kultikus rajongótáborra tett szert, és idén debütált a Driver Power elégedettségi felmérésünkben. Összesítésben a 20. helyet szerezte meg, és a legjobb coupéként szerepelt, magas pontszámokat kapott teljesítményből és kezelhetőségből, a fenntartási költségek pedig szintén jól értékeltek voltak. A megbízhatósági listán a 150 autó közül a 76. helyet érte el, ami elfogadható eredmény, míg a Peugeot márkakereskedések a 9. helyen végeztek, ami bizakodásra ad okot, hogy a problémák gyorsan és szakszerűen kezelhetők.

Az RCZ-t nem tesztelte az Euro NCAP, de ugyanazon az alapplatformon nyugszik, mint az utolsó Peugeot 308, amely 2009-ben ötcsillagos minősítést kapott. Alapfelszerelés a négy légzsák, az ABS vészfékező asszisztenssel és a gumiabroncs-nyomásfigyelő rendszer. Az Acenta felszereltség tartalmaz klímavezérlést, tempomatot és USB-csatlakozást. A Tekna modellért további 3 100 fontot kell fizetni, ami ugyan jelentős felár, de cserébe automata fényszórókat és ablaktörlőket, kormányon elhelyezett vezérlőket, 7,0 hüvelykes érintőképernyőt navigációval, tolatókamerát és fűthető, bőr első üléseket is kapunk.
A csúcsmodell, az Outlaw V6 csak az e névnek megfelelő 228 lóerős, 3,0 literes V6 motorral érhető el, amelyet egy hétsebességes automata váltóhoz kapcsoltak. Ez a változat 37 140 fontba kerül, ami meglehetősen drága.
A többi változat 2,5 literes turbódízel motorral érhető el, amely 187 lóerőt teljesít, kivéve a Visia szintet, ahol a motor teljesítményét 142 lóerőre csökkentették. Alapfelszereltségként hatsebességes manuális váltó jár, az ötfokozatú automata opció pedig csak a Tekna felszereltségű autókhoz rendelhető.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük