Nem minden nyugdíjasnak fog járni az Áfavisszatérítés!

Az ÁFA-visszatérítési rendszer célja az , hogy csökkentse a fogyasztók terheit, különösen az alacsony jövedelmű nyugdíjasok esetében. A gyakorlatban azonban a szabályozás egyoldalúnak bizonyul. Nem minden nyugdíjasnak fogja tudn élni az Áfavisszatérítés lehetőségével!
NEKIK NEM JÁR AZ ÁFA VISSZATÉRÍTÉS:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Toyota és a Lexus az évek során azon dolgoztak, hogy a közös, gazdaságos hybrid meghajtású rendszereik természetesebbnek tűnjenek, különösen a jármű gyorsulásának és a motor fordulatszámának összehangolásánál. A Lexus NX-ben található rendszer ennek a folyamatnak az újabb lépése, és a megvalósított kifinomultság dicséretes, bár nem mindig képes felérni az Otto-ciklusú motorok legjobb próbálkozásaival.
Az NX 350h esetében a teljesítmény elfogadható, de visszafogott; a tesztelt autó 7,1 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t, de aztán további 12 másodpercre van szüksége, hogy elérje a 160 km/h-t. Ehhez képest a legújabb Hyundai Tucson Hybrid – egy olcsóbb és alacsonyabb státuszú crossover – mindössze 0,5 másodperccel volt lassabb a 100 km/h-ig, de valójában gyorsabb volt 160 km/h-ra.
A riválisok hajlamosak simább alacsony sebességű menetteljesítményre; a F Sport felszereltség itt talán jobban szerepelne. A motor hangja néha nem illik a luxusimázshoz.
A szedánok körében, ezen az áron és méreten, előfordulhat, hogy a BMW 3-as sorozat 330e M Sportjára is ráesik a tekintet, amelyet úgy várunk, hogy 100 km/h-ra kevesebb, mint hat másodperc alatt képes elérni, izzadság nélkül. Azok, akik többet szeretnének a középkategóriás Lexus crossoverükből, ezért inkább az NX 450h+ plug-in hybrid változatot válasszák az NX 350h helyett. Az előbbi 302 lóerejének kombinált teljesítménye gyorsulás tekintetében hasonló a BMW-hez.
Mindezektől függetlenül, az NX 350h a célzott alacsony stresszű, mindennapi vezetéshez tökéletesen megfelel. Ez a hibrid rendszer körülbelül 25%-kal erősebb, mint a régi NX-ben lévő, és ennek eredményeként könnyed, tisztán elektromos közlekedést biztosít városi sebességnél, valamint fürge gyorsulást nyújt a nyílt úton. Csak akkor, amikor az akkumulátor nagyon lemerült, és az autó már erősen a motor teljesítményére kell hagyatkozzon a városi vezetéshez, kezd a hajtáslánc kissé elhibázottnak tűnni.
Ez és akkor fordul elő, amikor erőteljes gyorsulásra van szükség. Itt a Lexus hibrid rendszere még mindig visszatér a régi problémájához, amikor is a motor furcsán el van választva a vezetési irányításoktól, és az elért haladás kevesebbnek tűnik, mint a kiadott zaj mennyisége. Ez sosem tart sokáig, de elegendő ahhoz, hogy az érdeklődőbb vezetők kétszer is meggondolják az NX 350h vásárlását.
A kormánykeréken található vonzó váltókarok pedig inkább díszítőelemek, mivel gyakran nincs hatásuk a hajtáslánc működésére.
Leave a Comment