Nyitva hagyod a mosógép ajtaját?

Első gondolásra teljesen logikusnak tűnhet nyitva hagyni a mosógép ajtaját mert így kiszellőzik, és nem lesz dohos. Valójában azonban ez a módszer többet árt, mint használ. Szinte minden második háztartásban résnyire nyitva hagyják a mosógép ajtaját. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
2.2 literes dízelmotorral volt felszerelve. A motor 148 lóerőt produkál – 10 lóerővel többet, mint a régi Accord –, miközben megőrzi a rendkívül sima működését. Bár az összsúly növekedett, nem eléggé ahhoz, hogy jelentősen befolyásolja a már eleve viszonylag kényelmes gyorsulást. A Honda saját adatai szerint a 0-100 km/h (62 mph) gyorsulás ideje 9,5 másodperc, amit mi is mérni tudtunk 60 mph sebességnél a tesztelés során.
Fontosabb, hogy a motor mennyire csendes stabil sebességnél, és hogy az autó rendelkezik az osztály legjobb váltójával, még a német prémium márkák figyelembevételével is. A hatfokozatú váltó alapfelszereltség volt, és a váltás minősége könnyed, de rendkívül pontos. Az autó finomhangoltsága kivételes ezen az árkategórián belül, a szél-, úthang- és motorzaj minimálisra van csökkentve.
A modern dízelmotorok között a 2.2 literes négyhengeres erősebb, 177 lóerős változata már sokkal figyelemre méltóbb. 280 lb-ft (380 Nm) maximális nyomatéka 2000 és 2750 rpm között érhető el, bár az erőszórás az egész fordulatszám-tartományban megfelelő. A jól megválasztott áttételezések, kombinálva a fantasztikus váltási minőséggel, biztosítják, hogy a gyors előrehaladás mindig fenntartható legyen – ami nem mindig mondható el az alacsonyabb teljesítményű változatról. Ha maximálisan kihasználod a dízel zászlóshajót, akkor 8,8 másodperc alatt elérheted a 100 km/h-t (62 mph), és a végsebessége 220 km/h (136 mph).
A 154 lóerős alap 2.0 literes benzines Accord meglepően lomha. A modern turbódízelek könnyed középtartományú ereje, amire már megszoktuk, azt jelenti, hogy egy pörgetős benzines motor, mint ez, túlságosan is meg van terhelve, amikor egy nagy családi autót kell cipelnie.
A benzines Accord teljesítményét meglepően kemény pörgetéssel kell előcsalni, és még enyhe autópálya emelkedők is elegendőek ahhoz, hogy legyőzzék az autó magas hatodik sebességfokozatát.
Mindig nehezebb megfelelően beállítani egy elsőkerék-hajtású autó rugózását és kezelhetőségét, mert nemcsak hogy az első kerekek hajtják és kormányozzák az autót, hanem azok viselik az autó súlyának jelentős részét is. Mégis, ebben az osztályban az egyetlen hasonló elrendezésű autó, amely elérte a Honda Accord által felállított magas szintet, a régi Ford Mondeo volt.
Valójában a Honda azt szeretné, ha azt hinnéd, hogy az Accord futóműve kedvezően összevethető a 3-as sorozatával. Bár ezt mi nem tartanánk teljesen indokoltnak, ha az autó rugózását és kezelhetőségét egy egészben vizsgáljuk, már nem tűnik olyan elképzelhetetlen magasságú elméletnek, mint elsőre gondolnánk. Mindenesetre az Accord rugózási minősége messze meghaladta bármelyik Accordét, amit valaha is megjegyeztünk, és valószínűleg minden más Hondáét is, beleértve a Legendet is.
Leave a Comment