Orbán így akarja megvenni! Magyar szerint!

A kormány egy hirtelen támadt nagylelkűségi rohamában éppen az országgyűlési választás küszöbére hozta előre a nyugdíjkorrekciót, amely eredetileg csak idén november lett volna csak esedékes. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A V12-es motor csak mérsékelten hangos, az autó alapértelmezetten a visszafogott Aston Martin GT vezetési módra vált, de ez nem tart sokáig. Ha a vezetési módot Sportra, majd Sport+-ra állítjuk, az autó jelenléte széleskörűen és bocsánatkérés nélkül bejelentkezik.
Aston célja az volt, hogy ezt az autót jelentősen karakteresebbé és képesebbé tegye, mint a Aston Martin DBS Superleggera, és az első részét egy sokkal kifejezőbb hangú motor segítségével érték el, melynek vonzereje nem csorbul a turbófeltöltők jelenlététől. Valóban képes ordítani alacsony fordulatszámoknál, majd egy vibráló, sokoldalú vonyításba robbanni, amikor kihasználják.
A tesztautónk esetében legalábbis nem neveznénk jól nevelt motornak, amikor keményen dolgozik – Aston Martin nyilvánvalóan minden hangot és vibrációt felkarolt, amit csak nyújtani tud, egy nyers, minden szempontból különleges módon, ami nem jellemző egy modern luxus GT-re, de nagyon beszédes a Vanquish sajátos teljesítménycéljait illetően. Mindenesetre nem szűkölködik hallható drámában.
Ami azt illeti, az autó nemcsak erőt, hanem tiszta izmot is kínál. Ahhoz, hogy teljes mértékben hozzáférj a V12-es motor mély nyomatéktartalékaihoz az alsó középsebességű fokozatokban, szükséged lesz az agresszívebb vezetési módokra – és hát, igazán elképesztő, amit ezek nyújtanak. Az autó valóban jól ellenáll a turbó késlekedésének, így a második és harmadik sebességfokozatban olyan erővel tör előre, amit egyszerűen el sem tudsz hinni, hogy a hátsó gumik képesek átvinni. Az Aston által itt hozzáadott extra dinamikus képességeknek köszönhetően azonban képesek rá. E teszt során csak akkor merészkedtem harmadik sebességfokozatban teljes gázt adni, amikor különösen bátor voltam – a második fokozatról ne is beszéljünk (amikor nem taposni, hanem szorítani kell a gázpedált).
Leave a Comment