Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    vasárnap, május 25
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Orbán így akarja megvenni! Magyar szerint!

    BY admin2025.03.23.

    A kormány egy hirtelen támadt nagylelkűségi rohamában éppen az országgyűlési választás küszöbére hozta előre a nyugdíjkorrekciót, amely eredetileg csak idén november lett volna csak esedékes. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A V12-es motor csak mérsékelten hangos, az autó alapértelmezetten a visszafogott Aston Martin GT vezetési módra vált, de ez nem tart sokáig. Ha a vezetési módot Sportra, majd Sport+-ra állítjuk, az autó jelenléte széleskörűen és bocsánatkérés nélkül bejelentkezik.

    Aston célja az volt, hogy ezt az autót jelentősen karakteresebbé és képesebbé tegye, mint a Aston Martin DBS Superleggera, és az első részét egy sokkal kifejezőbb hangú motor segítségével érték el, melynek vonzereje nem csorbul a turbófeltöltők jelenlététől. Valóban képes ordítani alacsony fordulatszámoknál, majd egy vibráló, sokoldalú vonyításba robbanni, amikor kihasználják.

    A tesztautónk esetében legalábbis nem neveznénk jól nevelt motornak, amikor keményen dolgozik – Aston Martin nyilvánvalóan minden hangot és vibrációt felkarolt, amit csak nyújtani tud, egy nyers, minden szempontból különleges módon, ami nem jellemző egy modern luxus GT-re, de nagyon beszédes a Vanquish sajátos teljesítménycéljait illetően. Mindenesetre nem szűkölködik hallható drámában.

    Ami azt illeti, az autó nemcsak erőt, hanem tiszta izmot is kínál. Ahhoz, hogy teljes mértékben hozzáférj a V12-es motor mély nyomatéktartalékaihoz az alsó középsebességű fokozatokban, szükséged lesz az agresszívebb vezetési módokra – és hát, igazán elképesztő, amit ezek nyújtanak. Az autó valóban jól ellenáll a turbó késlekedésének, így a második és harmadik sebességfokozatban olyan erővel tör előre, amit egyszerűen el sem tudsz hinni, hogy a hátsó gumik képesek átvinni. Az Aston által itt hozzáadott extra dinamikus képességeknek köszönhetően azonban képesek rá. E teszt során csak akkor merészkedtem harmadik sebességfokozatban teljes gázt adni, amikor különösen bátor voltam – a második fokozatról ne is beszéljünk (amikor nem taposni, hanem szorítani kell a gázpedált).

    Previous Post

    Bálint Antónia kitálalt a Farm Vip-ről! BOTRÁNYOS!

    Next Post

    Tömérdek mennyiség tűnik el!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    Nem Magyar Péter lesz a miniszterelnök jelölt!

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum