Ördög Nóra sem beszélhet!

A korábbi évadokban Nóra folyamatosan posztolt a kulisszák mögül, idén viszont egyetlen szó, egy fotó, sőt, még egy sztori sem került ki a oldalára, ez pedig nem véletlen. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A hatalmas, egy darabból készült motorháztető felemelésével nemcsak azt láthatjuk, hogy az motor mennyire hátul helyezkedik el, hanem a gumikat is, hogy a kocsi egy kicsit versenyképűbbnek tűnjön.
A motor maga is extrém: legutóbb az 812 Competizione-ban szerepelt, és ugyanazt az 819 lóerőt adja le 9250 fordulat/perc sebességnél, 9500 rpm-es piros vonallal, bár néhány kisebb telepítési változtatás következtében a csúcsnyomaték 10 lb-ft-tal csökkent, 500 lb-ft-ra, 7250 rpm-en.
A hét sebesség helyett nyolc fokozatú váltóval néhány kilót hozzáadtak, bár a Ferrari azt állítja, hogy az autó súlypontja alacsonyabb lett. A száraz súly 1560 kg, míg egy 812 Superfast 1725 kg volt üzemanyaggal.
A belső áttételek megegyeznek az SF90 és a 296 GTB modellekkel, de az alacsonyabb végáttétel 5%-kal rövidebb áttételeket jelent az alacsony sebességfokozatokban, mint az 812 Superfast vagy az 812 Competizione esetében – amelyek szintén nem nevezhetők gyenge teljesítményű autóknak.
A gyorsulási adatok tehát – 2,9 másodperc 0-100 km/h-ra és 7,9 másodperc 0-200 km/h-ra – ugyanazok, mint az 812 Superfast-nál, mert a hátsó gumik teljesítményét 819 lóerővel nem tudják olyan mértékben kihasználni, mint 789 lóerővel.
Az 812 Superfast villámgyors kormányzási reakciókkal rendelkezett. Az F12tdf óta, amelyhez a Ferrari szélesebb elülső gumikat szerelt, hogy javítsa az autó agilitását a középmotoros autók szintjére, majd elkezdte keresni a módját, hogy megoldja az ebből adódó drámai hatásokat, a Ferrari nagy V12-es GT-je rendkívül mozgékony lett.
Minden egyes új változat jobban kezelte a problémát, de egyik sem annyira, mint a 12Cilindri, amelynek lehetősége volt nem annyira sportosnak lenni.
Leave a Comment