Óriási csalás a Farm VIP-ben! Kitört a botrány!

A Farm VIP versenyén hatalmas indulatokat váltott ki, amikor fény derült arra, hogy a Piros csapat szabálytalanságot követett el a termelési kihívás során. Az ellenfeleknél jóval több ceruzát gyártó csapat egyik tagja, Nagy Zsolt Leo véletlenül elszólta magát, ezzel leleplezve a turpisságot. A csalás hírére Aurelio, Dopeman és Fekete Pákó is felháborodottan reagált.
ÉS EZ MÉG SEMMI! ITT VANNAK A RÉSZLETEK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A MG 5 SW EV teljesítménye kedvezően összehasonlítható a két hasonló árú elektromos autóval, amelyeket nemrég teszteltünk: a Peugeot e-2008-al és a Honda E-vel. És figyelembe véve, hogy a legmagasabb specifikációjú MG 2000 fonttal olcsóbb, mint a tesztelt Honda, és 5000 fonttal kevesebbe kerül, mint a Peugeot, ez igazán nem rossz eredmény.
Van egy elméletem, hogy ezt az autót azoknak szánták, akik úgy érzik, hogy elektromos autóra lenne szükségük, de igazából nem igazán akarnak egyet. Minden, amit csinál, egyszerű, nyugodt és megnyugtató.
A 0-60mph gyorsulás pontosan 8,0 másodpercet vett igénybe, ami 1,5 másodperccel gyorsabb, mint az e-2008 – még akkor is, ha a gumik kapaszkodtak és küzdöttek a tapadásért a nedves és hűvös tesztkörülmények között. Ha az 0-30mph időt kihagyjuk, hogy eltávolítsuk a csúszós felület hatását, akkor 7,1 másodpercre volt szüksége ahhoz, hogy 30mph-ról 70mph-ra gyorsuljon – közel két teljes másodperccel gyorsabban, mint a Peugeot, és több mint 0,5 másodperccel gyorsabban, mint a Honda.
Bár csábító lenne azt feltételezni, hogy az autó elektromos hajtáslánca finom, reagáló és általában pihentető vezetési élményt biztosít, már megtanultuk, hogy ezt nem vehetjük biztosra az olcsóbb kategóriájú EV-knél, de a MG 5 minden tekintetben teljesít. Kellemesen erőteljes és tiszta gyorsulást nyújt, amikor városi tempóról indul, és ellentétben néhány elektromos autóval, bőven van tartaléka az autópályán is. (Ez az egyik nagyon kevés EV, amely nincs korlátozva körülbelül 90mph sebességre.) Emellett versenyképes utastéri elszigeteltséggel rendelkezik, amiről később még beszélünk.
Az autó vezetési módjai és regenerációs beállításai egy szép sor ezüst kapcsolóval szabályozhatók a középkonzol elülső részén. Ez nem a legelérhetőbb hely, hogy megtaláljuk őket, és különösen a regenerációs vezérlésnek jól jönne, ha a kormánykeréken vagy mögötte lennének, például váltófülekkel, így anélkül is állíthatnánk, hogy elvennénk a kezünket a kormánytól. De inkább van egy állítási lehetőségünk, még ha kissé kényelmetlen helyen is, mint ha nem lenne egyáltalán, és rengeteg EV nem ad elég lehetőséget erre.
A vezethetőséget tekintve az Eco módot valószínűleg érdemes elkerülni (mert egyszerűen letiltja a légkondit, érzéketlenné teszi a gázt, és szinte semmit sem ér el), de egyébként az autó általában úgy viselkedik, ahogy elvárnánk tőle, és könnyen alkalmazkodik.
Leave a Comment