Örökre elbúcsúzott Andrei Mangra!

A belga Dancing with the Stars kezdeti szakaszában a versenyzők még két adás erejéig reménykedhettek a továbbjutásban, ám a harmadik epizódnál a műsor szabályai drasztikusan megváltoztak. Ez azonnal világossá tette, hogy hiába rendelkezik Andrei Mangra kiemelkedő latintánc-tudással, nem tudta elég jól felkészíteni Sarah Puttemanst ahhoz, hogy megússzák a kiesést.
Ez hatalmas csapást mért a romániai születésű táncosra, aki korábban a magyar Dancing with the Stars egyik legismertebb alakjává vált.
EZUTÁN JÖTT A KEGYETLEN ROSSZ HÍR Andrei Mangra-ról!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ha valami igazán sportosat vársz a **Hyundai Veloster**-tól, akkor a 1,6 literes motor gyenge, remegő hangja az indításon valószínűleg csalódást fog okozni. A motor lágy zörgése alapjáraton és a mély, üres búgás alacsony fordulatszámon inkább egy gazdaságos autóra emlékeztet, mint egy lendületes járműre, ami már az első pillanatokban alááshatja a fejlődés érzését, mielőtt még belekezdenél.
Szerencsére ahogy a 138 lóerős négyhengeres motor magasabb fordulatszámra pörög, úgy egy érettebb, keményebb hangot talál, és egy üdvözlendő gyorsulást is. Bár a **0-62 mph** gyorsulás csak **9,7 másodperc** alatt érhető el, a Veloster nem gyors, és ha a duál-kuplungos automata váltót választod, akkor az idő még lassabb, **10,3 másodpercre** nő. Azonban a gázpedál végén érzékelhető húzás elegendő ahhoz, hogy az autó ne tűnjön túl vontatottnak.
A Veloster boldogan cammoghat, de nem igazán szereti, ha keményen hajtják. A benzinmotor hátrányát kétségtelenül segíti egy tisztes önsúly. Az autó **1235 kg**-ot nyomott, ami **90 kg-mal kevesebb** mint az azonos Volkswagen Scirocco, és ez a viszonylagos tömegcsökkenés nem hátráltatja túlságosan a **123 lb-ft** nyomatékot, amit **4850 rpm**-nél ad le.
Ezért amikor nem próbáljuk meg utolérni a Veloster hivatalos gyorsulási idejét, megfelelően fürgének érződik, és a városban a nem túl figyelemre méltó **6 sebességes manuális váltó** használata inkább választás, mint folyamatos szükségszerűség. A magas végáttétel miatt **30 mph** hatodik sebességben nem reális, de a motorúton javul a fogyasztás és a finomhangolás, ahol az autó igazán otthon érzi magát. Mind a standard, mind a Sport verzió rendelhető duál-kuplungos váltóval, amely legjobb esetben is csak megfelelő.
A Hyundai Veloster Turbo, amely szintén **6 sebességes manuális váltót** kínál, várhatóan nagyobb teljesítményt biztosít. A **8,4 másodperces 0-62 mph** gyorsulás nem kiemelkedő, de elegendő ahhoz, hogy a Turbo elég fürgének tűnjön.
A lapos nyomatékgörbéje (a 195 lb-ft** maximális nyomaték **1500 és 4500 rpm** között érhető el) lehetővé teszi a gyorsabb haladást, mint a standard Veloster. Azonban a magasabb fordulatszámoknál tapasztalható durvaság visszafogja az igazán sportos vezetést, így jobb, ha inkább a turbó alacsonyabb fordulatszámú húzására támaszkodsz.
Leave a Comment