Örökre lehunyta szemét!

Fekete Húsvét! Megrázó hírt közölt a Vatikán! Meghalt Ferenc pápa! 88 éves korában meghalt Ferenc pápa, azaz Jorge Mario Bergoglio, aki 2013 márciusa óta állt a római katolikus egyház élén. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az autó motor- és modellválasztékának bővítése egy kicsit lassan haladt, de az Egyesült Királyságban a vásárlók most már választhatnak 1,5 literes, 158 lóerős, elsőkerékhajtású, mild-hibrid benzinmotoros, illetve 1,3 literes, 276 lóerős, összkerekes plug-in hibrid változatok közül. Az előbbi egy 48 voltos hibrid rendszer, amely nagyon rövid ideig képes működni a motor leállítása mellett, de csak nagyon alacsony sebességeknél és lejtőn való guruláskor.
Az utóbbi viszont egy 1,3 literes ‘Multiair’ turbós négyhengeres benzinmotor kombinációját használja, amely 178 lóerőt teljesít, és a hátsó tengelyt hajtja (néha egy indítómotor-generátor elektromos motorral együtt), valamint egy 121 lóerős ‘ERAD’ elektromos hátsó tengely meghajtó egységet. Ez az elektromos motor egy 15,5 kWh kapacitású hajtóakkumulátorból nyeri az energiát, amelynek eredményeként a hivatalos ‘EAER Combined’ elektromos hatótávolság 38 mérföld (kb. 61 km), ami talán egy kicsit jobb az átlagosnál ebben a PHEV kategóriában.
Az ilyen P4-stílusú plug-in hibrid rendszereket, mint amit a Tonale is használ, természetesen már korábban alkalmazott a volt FCA Csoporthoz tartozó Jeep márka; de ezek hajlamosak nehezebbek lenni, mint a P2- és P3-stílusú versenytársaik (ahol az elektromos hajtómotor a hajtómű előre részéhez tartozik). Ahogy várható volt, a Tonale PHEV tesztautónk súlya egy kicsivel több mint 1,9 tonna volt a tesztpályán mért skálák szerint, és a tömege 53:47 arányban oszlott meg az első és hátsó tengelyek között.
Az autó felfüggesztése teljesen független, elöl MacPherson-stílusú rugóstagokkal, hátul pedig egyszerűsített, pseudo-multi-link tengellyel. Az alapfelszereltség része a tekercsrugó és a frekvenciaválasztó passzív lengéscsillapító, utóbbi a Veloce felszereltségű tesztautónkon „duál szakaszos” adaptív lengéscsillapítókká lett fejlesztve, amelyeket módválasztó funkcióval is elláttak.
Leave a Comment