Örülhetnek a nyugdíjasok: ennyivel több érkezhet!

A kormány hivatalosan bejelentette, hogy a 2025-ös infláció valószínűleg magasabb lesz, mint azt korábban várták. Ez a kijelentés előrevetíti a novemberi nyugdíjkorrekciót, amely jelentős pénzügyi támogatást hozhat több millió idős ember számára. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Új elülső hűtőrácsot, átdolgozott fényszórókat és jellegzetesebb LED nappali menetfényeket kapott, amelyek hasonlítanak a Hyundai Kona megjelenéséhez.
A lökhárítók elöl és hátul is újratervezésen estek át, de összességében nem jelent nagy előrelépést a facelift előtti modellhez képest.
Megőrizte éles külső vonalait és háromszögletű formáit, és bár nem feltétlenül vonzó crossover, mindenképp egyedi megjelenést biztosít.
A második generációs Kona megjelenése segített a Bayon pozicionálásában.
A Kona arányos növelésével a Bayon most kényelmesebben helyezkedik el a vállalat kis SUV-ja, az i20 hatchback között, miután korábban hosszabb volt a szomszédos modellnél.
Még mindig ugyanazon Hyundai-Kia által fejlesztett ‘K2’ szupermin platformon alapul, mint korábban – a Kia Stonic pedig nagyon közeli rokon –, de most már csak 1.0 literes turbómotorral kapható.
A Hyundai i20-hoz hasonlóan a Bayon is elhagyta a 118 lóerős mild-hibrid motorokat, és már csak a 98 lóerős benzinmotor maradt – bár választhatsz egy hatfokozatú manuális vagy egy hétfokozatú automata váltót.
Nem csak a motorok lettek kisebbek. Az SE Connect kiváltásra került, így a vásárlók most három felszereltségi szint közül választhatnak: Advance, Premium és Ultimate.
Leave a Comment