Otthagyta a busz a nénit – több napig tartott hazajutnia!

Egy idős hölgy számára rémálommá vált egy egyszerű buszos utazás, amikor egy járatvezető figyelmetlensége miatt több napig tartott számára a hazajutás. Az eset egy vidéki településen történt, ahol a menetrend szerint közlekedő távolsági busz egyik megállójában egy 78 éves nyugdíjas néni próbált felszállni, de a sofőr észre sem vette, és egyszerűen továbbhajtott.
Ezért nem tudott több napig hazajutni:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A ZS EV vezetési élménye szinte azt sugallja, hogy keresni kell valami hátrányt. Végül is, ez az autó eddig úgy tűnik, hogy jól teljesíti azt az ígéretet, hogy használható – és teljesen elektromos – családi autózást kínál egy olyan áron, amelyet a legtöbben megfizethetőnek találnak – és az MG az első autógyártó, amely valóban pontosan eltalálta ezt a célt.
De a teljesítményt, a fékezést és a használhatóságot tekintve nem található nyilvánvaló hátrány. A ZS EV nem igazán ér fel egy Kia e-Niro teljesítményéhez, de egy hűvös novemberi reggelen 9,0 másodpercen belül gyorsult 0-100 km/h-ra, és 30-70 mph között 8,0 másodpercet mértünk, így még mindig tisztes gyorsasággal rendelkezik. Egy 178 lóerős, 1,5 literes turbós Ford Focus alig gyorsabb a brit autópálya sebességkorlátozásig.
A jármű kissé küzdött a körülményekkel, hogy az 260 lb-ft nyomatékot csak egy tengelyen juttassa a aszfaltra, ahogy azt várni lehetett. Az elektronikus vonóerő-szabályozás egy kicsit kevésbé érzékeny és lassúbb, mint az elektromos autók legjobbjaiban, inkább úgy tűnik, hogy a nyomatékkal és a kerékcsúszással vívott harcban vesz részt, mintsem ügyesen szabályozza a tapadást és osztja el az erőt, ahogy egyes EV-k képesek rá.
Természetesen könnyen visszavehetünk egy kicsit a gázpedálból, és továbbra is kihasználhatjuk az elektromos autók legjobb tulajdonságait. A ZS kiválóan lineáris gázreakcióval rendelkezik, és bár nem mozdul meg azonnal, amikor lenyomod a gázpedált, az autó nyilvánvalóan arra lett hangolva, hogy elkerülje azt a hiper-érzékeny reakciót, amit egyes EV-k mutatnak. 20-50 mph között bőven van benne erő, amely aztán csökkenni kezd, ahogy a sebességkorlátozáshoz közelítesz – bár még mindig bőven van sürgetés az A-úton való előzéshez és az autópályán való sávváltáshoz.
Az MG három vezetési módot és három különböző akkumulátor regenerálási beállítást kínál, amelyeket a középső konzol alján található rocker kapcsolókkal választhatunk. Az „Eco” vezetési mód, a tesztjeink során, úgy tűnt, hogy nem sokat tesz hozzá a hatékonysághoz, inkább tompítja a vezethetőséget, így érdemes elkerülni.
Az akkumulátor regenerációs beállítások rugalmassága legalább lehetővé teszi, hogy az autó elég hatékonyan lelassuljon, amikor érdemes, vagy hogy egy pedálos üzemmódban vezessük, ha úgy tetszik. Mindkettő kellemes vezetési mód, bár az autó fékpedál hangolása nem ad elégséges érzékelhetőséget, hogy tudd, mikor regenerálsz elektromos energiát, és mikor használsz valódi fékeket.
Leave a Comment