Pákó meg\/erte Bálint Antóniát! Ezért kicsapják!

Már az is világossá vált, hogy a sárga csapat két tagja között nem fog kialakulni túl szoros barátság, amikor Bálint Antónia egy játék során annyira megbántotta Fekete Pákót, hogy az sírva fakadt. Ezzel a kis konfliktussal mindenkit megleptek, és úgy tűnik, hogy még sokkal több is történt a háttérben. Pákó durván nekiment a volt szépségkirálynőnek.
ENNYI VOLT A JÁTÉK PÁKÓNAK? ITT VANNAK A RÉSZLETK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az SVR-nek volt egy V8-as kipufogóhangja, amely a legvadabb pillanataiban képes volt megtisztítani az autópálya külső sávját körülbelül 400 yard távolságból, de az autó szélesebb átalakításával összhangban az SV legalább enyhén visszafogottabb.
A félelmetes kompresszoros dübörgés helyett itt egy enyhén magasabb regiszterű V8-as morajlást kapunk – amely kevésbé dühös és szúrós karakterű, inkább homogénebb és dallamosabb, bár (kételyek nélkül a szigorúbb károsanyag-kibocsátási előírásoknak köszönhetően) inkább szintetikus hangzású.
Nincs kézifékkapcsoló itt: az elektronikus kéziféket automatikusan aktiválja, amikor a váltót parkoló állásba teszed. Ami azok számára, akik szeretik a „D”-n hagyni az autót és a lámpánál bevágni a kéziféket, furcsa választásnak tűnhet.
A stílusát és teljesítményének szélességét tekintve ez a turbófeltöltős V8 rengeteg lehetőséget kínál. Elég szabadon pörög, egészen 7000 rpm fölé, amikor szükség van rá, és lehetővé teszi, hogy az SV valódi brutalitással induljon el álló helyzetből és az alacsonyabb sebességfokozatokon.
A launch control kezdetei biztosan nem sima, luxus élmények. Míg a karosszéria ellenáll az extreme süllyedésnek, minden egyes automatikus váltás igazán széttépi az erőátvitelt és hátrarántja a fejed. Ez elég ritka egy teljesítményautóban, amely nyomatékváltós váltóval rendelkezik, de itt az erőátvitelben lévő nyilvánvaló feszültség és súrlódás, a záródó differenciálművekkel együtt, jól érzékelhető.
Természetesen rengeteg tapadás és előre lendülés is van. Ennek az autónak aligha lesz szüksége többre, de a 0-60 mph gyorsulás 3,9 másodperc alatt történt egy olyan osztályban, ahol az utóbbi években Porsche-kkal és Lamborghini-kkel is láttunk 3,5 másodpercen belüli időket – és ahol most már gyorsabb EV-k is léteznek.
Leave a Comment