Pár héten belül már csak így mehetsz Postára!

A hazai piacon sok minden előfordul! Nemrég teljesen átalakult a postai szolgáltatás! Az elmúlt hónapokban körülbelül száz kisposta, nem sokkal később a maradék 40-50 is teljesen bezárt! Azonban most jöhet egy váratlan fordulat! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Bár az EV3 akkumulátora nagyobb és a tesztelt tömege (1858 kg) is magasabb, mint a Niro EV-é, az autó ugyanazzal a 201 lóerős motorral dolgozik. Ez talán kissé csalódást keltő lehet, és valóban, az EV3 egyenes vonalú gyorsulásban lassabb, mint a könnyebb Niro EV (1739 kg), de a 7,6 másodperces 0-100 km/h idő még így is bőven elég gyors egy mainstream crossover számára. Bár a rövidebb hatótávolságú riválisok, mint a 58 kWh-s Cupra Born és a Smart #1 gyorsabbak, az EV3 még mindig előrébb tart a Renault Scenichez képest.
Amikor 6%-os akkumulátor töltöttségi szinttel teszteltük (ami kevesebb, mint a legtöbb alacsony töltöttségi szintű tesztünk), az EV3 némi teljesítményt veszített, különösen 70 mph felett. Ennek ellenére csak fél másodpercet késtek a hivatalos 0-100 km/h időhöz képest (8,4 sec a hivatalos 7,9 sec-hez), tehát ezzel nincs komoly gond. Az elektromos autóknál a drivability (vezethetőség) fontosabb, mint az abszolút teljesítmény. Mint mindig, a Kia itt is jól teljesít, különösen a regeneratív fékezés szabályozásában. Míg más gyártók csak alacsony és magas regenerációs módot kínálnak, a Kia lehetőséget ad arra, hogy pontosan úgy vezesse az autót, ahogyan szeretné, kormánykerék-paddles segítségével.
Három alapvető szint közül lehet választani. Ezen kívül, ha lenyomja a bal paddle-t, egypedálos vezetést választhat (miközben továbbra is beállíthatja a regeneráció erősségét), míg a jobb paddle lenyomása aktiválja az adaptív módot. Mindezek progresszívek és kiszámíthatóak.
Amikor pedig a fékpedált választja, az EV3 megőrzi a könnyű vezethetőséget. A fékpedál érzése kissé lágy a tetején, de nagyon könnyen adagolható. Sürgősségi fékezéseknél is biztonságosnak bizonyul. A Renault Scenichez képest 1,5 méterrel kevesebb szükséges ahhoz, hogy 70 mph-ról megálljon száraz aszfalton. Az esős teljesítmény még lenyűgözőbb: 50,5 méter 70 mph-ról, ami 10 méterrel rövidebb, mint a legtöbb autó, amit tesztelünk.
Leave a Comment