Pataky Attila drámája!

Pataky Attila a 73. életévében jár, de még mindig nagyon de nagyon jó formában van. Szerinte a fiatalság megőrzésének titka a rockzene, a mozgás és a folyamatos változásra való hajlandóság. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Bár csak a keresztirányú motort és az elsőkerék-hajtást kell lefedni, a motorháztető hosszú és viszonylag alacsony. A magas hátsó rész kombinációjával ez egy enyhe shooting brake-szerű sziluettet ad a 4-esnek. Még mindig van néhány finom részlet, de a 4-es már nem függ tőlük.

A DS három stílust kínál választásra. Az alap 4-es a luxusopcióként tekinthető, különösen a csúcsmodell, a Rivoli felszereltségi szintjén. A Performance Line, mint a tesztautónk, kívül fekete akcentusokat és kerekeket kap, míg az Alcantarával borított belső tér nem ad extra teljesítményt vagy keményebb felfüggesztést. Végül a Cross modellek fekete burkolatot adnak a robusztus off-road megjelenés érdekében, valamint az Advanced Traction Control opcióját homok, hó és sár üzemmódokkal.

Tehát a 4-es egy szokatlan keveréke a hatchbacknek és a crossovernek, de a lényegénél nincs sok meglepetés. Ugyanazt az EMP2 platformot használja, mint a Peugeot 308 és a Vauxhall Astra, így ugyanazokkal a három- és négyhengeres benzinmotorokkal, plug-in hibriddel és dízellel érhető el.

A platform legújabb verziója új alkatrészekkel lett frissítve, amelyek kompozit anyagokból, forró sajtolt szerkezeti részekből készültek, és ami a legfontosabb, hogy képes elhelyezni egy nagy akkumulátort az alvázban.

Ez azt jelenti, hogy a 308-hoz és az Astrához hasonlóan, de a DS 9-től eltérően, a 4-esnek is lesz elektromos változata. Ez 2024-ben várható, és egyben azt a pillanatot jelzi, amikor a márka tervezi, hogy csak elektromos modelleket kínáljon. Ez azt is jelenti, hogy a most bemutatott 4-es összes változata csak körülbelül másfél évig lesz elérhető a piacon.

Leave a Comment