Pedig már jól alakult! Hajnalban jött a hír Ferenc Pápáról!

Ferenc pápa állapota fokozatosan javul a kórházban, ám a hosszú ideig tartó magas áramlású oxigénkezelés következményekkel járt. Victor Manuel Fernandez bíboros számolt be pénteken egy könyvbemutatón. A rendezvényen optimista híreket osztott meg a katolikus egyházfő egészségi helyzetéről, ugyanakkor nem tudta megmondani, pontosan mikor hagyhatja el a kórházat. AZONBAN AZT ELÁRULTA, MILYEN NEHÉZ HELYZETBE KERÜLT FERENC PÁPA.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Lehet, hogy megkérdezed, hogyan képes a Mazda 3,3 literes soros hatos motorja csak enyhén több teljesítményt (197 lóerőt) előállítani, mint a BMW X3 20d 2,0 literes (188 lóerős) motorja. Összehasonlításul: a Mazda specifikus teljesítménye mindössze 60 lóerő literenként, míg a BMW-é 94 lóerő literenként. A helyzet az, hogy ez szándékos döntés: egy kevésbé megterhelt hathengeres motor vezetés szempontjából simább és gazdaságosabb lehet, mint egy keményebben dolgozó négyhengeres. Ez a Mazda elmélete, és azt állítja, hogy a motor hőhatékonysága 40%.
A papíron még rosszabbá válik a helyzet, mivel a hátsókerék-hajtású CX-60 57 kg-mal nehezebb, mint a négykerék-hajtású X3. Mindkét autó nagyon hasonló áttételezésekkel rendelkezik, tehát úgy tűnik, hogy a kicsit nagyobb nyomaték mentette meg a CX-60-at, mivel az minden mérésben jelentősen gyorsabb volt, mint a BMW. Leginkább 0,7 másodperccel gyorsabb volt a 60 mph-ra, és akár 2,2 másodperccel gyorsabb 30-70 mph között negyedik sebességfokozatban. Az álló helyzetből való teljes sebesség elérésében, bár nem a fokozat közötti gyorsulás tekintetében, az Alfa Romeo Stelvio még mindig veri a Mazda-t.
A mild-hybrid 3,3 literes turbódízel motor teljesen új fejlesztés. Mivel soros hatos, minden egyes centire szüksége van a hosszú motortérből. Bár két műanyag burkolat és a motorháztető fedi, a dízelmotor döngése viszonylag tisztán hallható alacsony fordulaton.
Az élmény szempontjából a CX-60 dízel különlegessége abban rejlik, hogy mennyire régi vágású. Néhány forgás után indul el, ami több autóval ellentétben, és alacsony fordulaton és terhelésnél, különösen amikor az olaj még nem érte el a megfelelő hőmérsékletet, a motor úgy zörög, mint egy városi busz. Az első benyomások szerint biztosan nem egy különösen kifinomult erőforrásról van szó. Még az alapjáraton is érezni lehet a vibrációkat.
De miután felmelegszik a motor és a fordulatszám emelkedik, egyértelműen átáll egy másik ciklusra, és megszerzi azt a sima, de nem megterhelt soros hathengeres dízelhangot. A piros vonalhoz is boldogan felpörög. A legjobb dolog egy ilyen nagy dízelmotor esetében a gazdag, erőfeszítés nélküli középső tartományú nyomaték, amely készen áll a kitermelésre. Egy plug-in hibrid gyorsabb lehet teljes gyorsulás alatt, de mindig úgy fog tűnni és hallatszani, mintha sokkal keményebben dolgozna.
Ha szereted a kis mechanikai interakciót, valószínűleg élvezni fogod ennek az új motornak az őszinteségét, mert a durvaság legtöbbször nem zavaró, de azért messze van az elektromos autók csendjétől.
A mild-hybrid rendszer igyekszik elcsendesíteni a motort azzal, hogy leállítja azt, amikor lejtőkön gurulunk. A rendszer jól működik, mivel nem hajlamos túl gyorsan leállítani a motort, de nem mindig teljesen sima, amikor újra elindítja a meghajtást.
Leave a Comment