Péntektől nem ülhetsz biciklire ha 45 felett vagy!

Most ezen a héten Pénteken minden eldől! Főként negyven öt év feletti személyek a kerékpáros-balesetek áldozatai. De miért? A kresz megfelelő hiánya és a be nem tartása miatt most szigorítás jön! Mutatjuk hol tart az ügy! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Maserati Levante még mindig erőteljes megjelenésű. A stílus szubjektív, persze, de úgy tűnik, hogy ez az SUV viszonylag hű marad a Maserati DNA-jához, bármennyire is erőltetettnek tűnik a marketing szöveg, amikor a domináló hűtőrácsot a régi Birdcage versenyautóra próbálják visszavezetni.
A Levante egy megerősített változaton alapul, amelyet a hamarosan leállított Ghibli és Quattroporte szedánok alatt használt platformon készítenek. Várható, hogy a jobban eladott Levante még hosszabb ideig elérhető lesz, mielőtt egy teljesen elektromos utód érkezne.
mi szintén tetszett, azok a hosszú, fix fém váltópálcák, amelyek sikeresen emelik a hangulatot mind a Maseratikban, mind az Alfa Romeókban, és arra késztetnek, hogy elgondolkodj, miért használják a legtöbb más márka kisebb, gyakran műanyag alternatívákat. Sokkal valószínűbb, hogy itt kézi váltást végzel, mint a versenytársaknál.
De ezek az első, szinte romantikus benyomások közelebbi vizsgálat során kezdik elhalványulni. Míg egyes helyeken valóban van karakter és minőség, máshol frusztrálóan olcsó és ergonomikátlan vezérlők találhatók, köztük az érdekes módon tompa érzésű sebességváltó választókar.
Ezek bőséges jelenléte nem képez vonzó ellentétet a kabin ízlésesebb elemeivel szemben. A középkonzolon található műanyag vezérlők különösen éles ellentétben állnak a fa furnérral, míg az infotainment képernyőt körülvevő kemény szürke formázás hasonlóan vonzótlannak tűnik.
A légkondicionáló vezérlők sora közvetlenül alatta ergonomikus szempontból jól működhet, de, mint sok más kapcsoló, hiányzik belőle az a tapintható vonzerő és anyagi gazdagság, amit az árhoz illő elvárásként keresnénk.
A Levante a Maserati Touch Control Plus (MTC+) infotainment rendszerét használja, amely valójában a régi FCA UConnect rendszer újrahangolt változata.
Ez azt jelenti, hogy egy 8,4 colos érintőképernyő a fő eszköz a Levante funkcióinak vezérlésére, beleértve a navigációt, a fűtött üléseket és kormánykereket, a DAB rádiót és a Bluetooth kapcsolatot. Az Apple CarPlay és az Android Auto kompatibilitás is alapfelszereltség.
Leave a Comment