Rengetegen bukták tegnap a nyugdíjukat! Ön köztük van?

A K&H Bank közleményben ismerte el a technikai hibát, és ígéretet tett a gyors elhárításra:
„A mai napon technikai okok miatt a Magyar Államkincstártól beérkező utalások egy része sajnos még nem került jóváírásra ügyfeleink számláján. Kollégáink a legmagasabb prioritással dolgoznak a hiba elhárításán, megnövelt létszámmal, hogy a lehető leghamarabb megérkezzenek az összegek.”
VIA Telex
Ez is érdekelhet:
A Range Rover Velar talán nem testesíti meg a középkategóriás SUV-k iparági etalonját, de pontosan ezt a szerepet tölti be a JLR luxusmárkája kínálatában – ami legalább annyit elárul a Range Rover modern almárkaként betöltött szerepéről, mint magáról az autóról. Mostanra a modell életciklusának közepén járunk, és a Velar továbbra is stílusos alternatívát kínál olyan versenytársak mellett, mint a Mercedes GLC, a BMW X3 vagy az Audi Q5. A legutóbbi frissítés nem hozott drámai változásokat, de a Velar dizájn-központú karakterét finoman tovább erősítette.
2017-es bevezetésekor a Velar volt az a modell, amellyel a Land Rover igazán a stílusra kezdett összpontosítani. Gerry McGovern, a JLR dizájnfőnöke, kihasználta az új modell fejlesztésekor kínálkozó lehetőségeket: nem csupán az Evoque és a Range Rover Sport közötti űrt kívánta betölteni, hanem egy olyan járművet is meg akart alkotni, amely új szintre emeli a Range Rover márkát, és olyan vásárlókat céloz, akik számára a dizájn legalább olyan fontos, mint a hagyományos Range Rover-értékek – mint a térkínálat, a terepképesség és a luxus.
A Velar jól teljesített az eladások terén, és zökkenőmentesen illeszkedett be a Range Rover modellcsaládba, olyannyira, hogy idővel a többi testvérmodell is átvett belőle némi dizájnos csillogást. A mostani frissítéssel a JLR némileg átdolgozta a külsőt, finomhangolta a hajtásláncokat, de leginkább a belsőt és az infotainment rendszert vizsgálta felül és fejlesztette tovább.
A Velar továbbra is egyértelműen „személyautó-alapú”, alumínium dominálta platformja ugyanaz, mint amit a Jaguar XE és XF is használ, a legközelebbi rokon pedig a Jaguar F-Pace.
Természetesen már az alapverzió is összkerékhajtással és a Land Rover híres Terrain Response rendszerével érkezik, de ugyanígy alapfelszereltség a négyhengeres motor, a tekercsrugós futómű és a Range Rover-mércével alacsonynak számító hasmagasság. A paletta másik végén viszont sorhatos turbómotorokat találunk, amelyek a Range Roverre jellemző teljesítményt, finom működést és képességeket ígérnek. Az adaptív, légrugós futómű magasságszabályozással fokozza a sokoldalúságot, míg a benzines-elektromos plug-in hibrid (PHEV) verzió kedvező adózási feltételeket biztosít a flottavásárlók számára.
Egyetlen csalódást keltő részlet, hogy a P400e PHEV hajszálnyival nem éri el az elektromos hatótávra vonatkozó 40 mérföldes küszöböt, így lemarad a 8%-os kedvező vállalati adózási kulcsról – legalábbis a JLR konfigurátor jelenlegi állása szerint.
Leave a Comment